۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷
کد خبر: 84952233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعات پخت نان در اردبیل افزایش یافت

۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷
کد خبر: 84952233
ساعات پخت نان در اردبیل افزایش یافت

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: برای دسترسی راحت مردم  به نان ساعات پخت نانوایی‌های اردبیل افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد اعتماد اعجازی روز پنجشنبه در بازدید ازنانوایی‌ها و کارخانه آرد اردبیل افزود: با پیگیری‌های انجام شده سهمیه آرد شهرستان اردبیل هم افزایش یافته و تا حدودی دغدغه حوزه نان شهرستان برطرف شده است.

وی میانگین سهمیه آرد در شهرستان اردبیل را ۱۳ کیلوگرم به ازای هر نفر ذکر کرد که میانگین کشوری آن ۸.۵ کیلوگرم است.

فرماندار اردبیل از ساماندهی توزیع نان برای دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدیخبرداد و گفت: ساعات پخت برای دستگاه‌های اداری و واحدهای تولیدی در اردبیل مجزا شده و به صورت شبانه است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: در بیش از ۹۰ درصد نانوایی‌های اردبیل دستگاه کارت‌خوان نصب و با اقدامات انجام شده هم از تشکیل صف‌های طولانی در جلوی نانوایی‌های اردبیل کاسته شده است.

وی به تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها برای جلوگیری از تخلفات در اردبیل اشاره کرد و گفت: در این زمینه نانوایان متخلف جریمه و نانوایانی که خدمات مناسب ارائه می‌کنند ، تشویق می‌شوند.

فرماندار اردبیل با اشاره به پایین بودن کیفیت نان در اردبیل افزود: کیفیت نان در این شهرستان پایین است و بر این اساس نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها با ایجاد۱۳ پایگاه بسیج شبکه نظارتی تشدید شده و این شبکه باید با همکاری مردم تقویت شود.

وی افزود: در این نظارت‌ها برخی نانوایان تخلفاتی از جمله کم‌فروشی، فروش غیرمجاز و احتکار آرد داشتند که این موضوع با حضور مسئولان دستگاه‌های نظارتی مربوطه بررسی و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

شهر اردبیل حدود ۵۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha