همدان، سراسر صحنه شادی و  سرور شد + فیلم

همدان- ایرنا- قشرهای مختلف مردم وجوانان غیورو با نشاط همدانی امروز همچون جای جای ایران پرنشاط و پس از پیروزی غرورآفرین ملی پوشان کشورمان در برابر تیم ملی ولز در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲قطر اینگونه صحنه هایی ناب از شادی و سرور و یکرنگی رقم زدند.

به گزارش ایرنا، از هر نسلی پیدا بود؛ از جوانان، نوجوانان بانشاط تا خانواده ها و خردسلانی که با در دست داشتن پرچم سه رنگ و مقدس کشورمان در این جشن و سرور، شور وشوقی و صف ناشدنی و صحنه های شورانگیز و باشکوهی ازغیرت ملی خود را به نمایش می گذاشتند.

مشت نمونه خروار است؛ خلق اینگونه صحنه های زیبا و به یادماندنی در دیار باباطاهر و بوعلی سینا همراه با مردم خونگرم و شادش ، شاخصی برای یک حضور با صلابت، با نشاط و غرورآفرین از ایران یکرنگ و همدل را به تصویر می کشد.

اشک ها و شوق ها بهمراه شکوه غیرت و جوانمردی، وفاداری، عشق به میهن در این کارزار شادی آفرین چه زیبا موج می زد.

جای جای شهر همدان و خیابان ها و میادین اصلی شهر به ویژه میدان بوعلی به سمت بلوار سعیدیه و ارم امروز سرشار از جمعیتی مشتاق بود که برای پیروزی ملی پوشان و شکوه ایران به صحنه آمده بودند.

نیروی های نظامی و سربازان وطن نیز امروز دوشادوش مردم خونگرم و جوانان و نوجوانان همراه شدند و برای پیروزی غرورآفرین ملی پوشان ،در کنار هم به شادی و سرور پرداختند.

گزارش خبرنگاران ایرنا از دیگر شهرهای مختلف همدان هم حاکی است که قشرهای گوناگون مردم و جوانان و نوجوانان پرشور ، دقایقی پس از بازی و پیروزی شکوهمندانه ایران برابر تیم ملی ولز در رقابت های جام جهانی قطر به خیابان ها و میدان های شهر آمده اند و شادی کنان لحظه هایی شورآفرین و ماندگاری از جنس وفاداری به وطنشان آفریدند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ایران و ولز امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه بی (B) این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

ایران چهار سال پیش هم در جام جهانی توانست در وقت‌های اضافه مراکش را از پیش رو بردارد و هم اینک ملی‌پوشان کشورمان باید روز هشت آذرماه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف آمریکا بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha