۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبر: 84953455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی خراسان رضوی پایدار است

۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبر: 84953455
وضعیت جوی خراسان رضوی پایدار است

مشهد-ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی، وضعیت جوی مشهد و این استان تا روز دوشنبه هفته جاری شرایط پایداری دارد.

آذر رضایی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این وضعیت پایدار میانگین دما در استان خراسان رضوی را ثابت نگه خواهد داشت و بدین ترتیب تغییر محسوس دمایی را شاهد نخواهیم بود.

وی ادامه داد: با افزایش آلایندگی ها در سطح آسمان مشهد، هم اکنون وضعیت هوا در این کلانشهر در وضعیت ناسالم قرار دارد و این شرایط تا روزهای میانی این هفته ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: پیش بینی می شود از روز دوشنبه هفته جاری با افزایش ابرناکی در خراسان رضوی، میانگین دما کاهش یابد و در بیشتر مناطق استان سرما غالب خواهد شد.

رضایی پور عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته، قوچان و داورزن با بیشینه دمای ۲ و ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت نوسانات دمایی در مشهد پنج تا ۲۰ درجه ای به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۳ درجه سلسیوس است، تصریح کرد: نوسانات دمایی امروز مشهد بدون تغییر خاص نسبت به روز گذشته بین ۶ تا ۲۲ درجه پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha