قاچاقچی دارو در آذربایجان غربی ۴۵ میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچی مقادیر قابل توجهی دارو در ارومیه به پرداخت ۴۴ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

حسین نجف زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران سازمان اطلاعات سپاه استان در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر انباشت غیر مجاز دارو به اتفاق بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار، مقادیر قابل توجهی دارو به ظن قاچاق کشف و ضبط شده و مراتب را برای رسیدگی و اظهار نظر قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی با اشاره به احضار متهم به شعبه چهارم ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه، از ادعای متهم مبنی بر معرفی انبار به معاونت غذا و دارو خبر داد و اظهار کرد: طبق استعلام مشخص شد که انبار موضوع پرونده در زمان کشف داروها فاقد هرگونه مجوز یا تائیدیه از سوی آن معاونت بوده و به صورت غیرمجاز مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: قاضی شعبه نیز پس از بررسی های تکمیلی، اتهام وارده را محرز تشخیص داده و متهم پرونده را علاوه بر ضبط داروها به نفع دولت به پرداخت ۴۴ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

نجف زاده ازشهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به بخش کالا و خدمات موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www,tazirat۱۳۵.ir، تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی یا ازطریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، سالانه دهها میلیارد تومان کالای قاچاق در آذربایجان غربی شناسایی و کشف می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha