استاندار ایلام: سیما و منظر شهری به تحول ساختاری و خدماتی نیاز دارد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه احیای بافت های فرسوده در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به تحولی ساختاری، خدماتی در سیما و منظر شهری نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در نشست در نشست ستاد بازآفرینی شهری محدوده ها و محلات هدف بهسازی و نوسازی استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اظهار داشت: تحول در محلات حاشیه نیشن و احیای بافت های فرسوده در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: باید با کمک فرمانداران و ظرفیت ایجاد شده و استفاده از امکانات در اختیار وزارتخانه ستاد بازآفرینی شهری تلاش کنیم شاهد تحولی در این حوزه باشیم.

استاندار ایلام با اشاره به سفر ریاست جمهور به استان و بازدید از محله کارخانه نمک شهر ایلام تاکید کرد: در بازدید رییس جمهور، ایشان وعده دادند این محله ساماندهی و مصوباتی برای تیم محله رقم خورد که طی بازدیدی که روز گذشته انجام شد وعده رییس جمهور محقق و آسفالت، جدول گذاری و شبکه فاضلاب آن تکمیل و برای این مهم ۷۰ میلیارد ریال هزینه شد.

بهرام نیا اضافه کرد: فرمانداران ، شهرداران و دستگاه های ذیربط با این نگاه یک تحول ساختاری، خدماتی در سیما و منظر شهری را در شهرها ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه برای آسفالت محلات حاشیه نشین پنج هزار تن قیر رایگان نیاز داریم، گفت: در سفر رییس جمهور ۳۰ میلیارد ریال برای مناطق حاشیه نشین در نظر گرفته شد که بزودی ابلاغ می‌شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: در محله حاشیه نشین شهر ایلام، برای تکمیل پروژه های برج هنر و کتابخانه نیازمند تزریق اعتبار هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha