حزب الله: حمایت پررنگ از فلسطین در جام جهانی تاکیدی بر رد موجودیت اسرائیل است

تهران- ایرنا- معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به حضور پررنگ مسئله فلسطین در جام جهانی قطر و عدم پذیرش صهیونیست‌ها توسط نمایندگان جوامع مسلمان در این مسابقات چند جانبه بین المللی، تاکید کرد که این اتفاق بیانگر رد ساختاری و بنیادی موجودیت رژیم صهیونیستی است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی در این باره اظهار داشت: صحنه امتناع شهروندان عرب از دیدار و گفت‌وگو با خبرنگاران اسرائیلی در جام جهانی قطر بیانگر مخالفت مردم از عادی سازی حکومت‌ها با دشمن است.

وی تاکید کرد: مقاومت جوانان در برابر عادی سازی بیانگر رد ساختاری موجودیت اسرائیل در منطقه ماست.
شیخ نعیم قاسم افزود: تلاش‌های منسجم مقاومت نظامی، فرهنگی، رسانه‌ای و مقاومت جوانان باعث پیروزی و آزادی فلسطین عزیز می‌شود.

درحالی که برخی دولت های عربی با خیانت به آرمان فلسطین راه سازش با اشغالگران صهیونیست را در پیش گرفته اند، ملت های عربی در جام جهانی نشان دادند که راه آنها از حکامشان جدا است و همچنان از ملت فلسطین علیه اشغالگران حمایت می کنند.

در جام جهانی قطر حمایت های گسترده ای از مساله فلسطین شده است و تماشاگران عرب علاوه بر در دست گرفتن پرچم فلسطین و سر دادن شعارهای حمایتی از مردم مظلوم فلسطین حاضر به مصاحبه با رسانه های صهیونیستی نمی شوند.

پس از تمامی اتفاقات رخ داده در قطر درباره خبرنگاران صهیونیست و حتی اسرائیلی‌هایی که برای تماشای مسابقات فوتبال به این کشور سفر کرده بودند، رسانه‌های رژیم اذعان کرده‌اند که مردم حاضر به پذیرش آنها نیستند.

یکی از این رسانه‌ها در این باره نوشته است: جام جهانی قطر آینه اسرائیلی‌ها است؛ ما را دوست ندارند و حتی ما را هم نمی‌پذیرند و نمی‌خواهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha