امر به معروف مهم‌ترین اقدام برای مقابله با توطئه دشمن است

خرم‌آباد - ایرنا - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین گام در مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین یونس مهدوی نیا روز دوشنبه در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: تفکر بسیج، تفکر تلاش و حرکت است و با بی تحرکی متناسب نیست چراکه بسیج حرکتی فراگیر و جمعی است و برنامه ریزی هدفمند، خدمت به محرومان، تلاش مضاعف، فداکاری و ایثار از ویژگی های تفکر بسیجی است.

وی بیان کرد: بسیج بیش از این که یک تشکل باشد یک تفکر است و این را می‌توان از خدمات خالصانه، بی منت و داوطلبانه با اعتقاد به مبانی دینی مشاهده کرد.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان افزود: برای حفظ و نجات هر جامعه از فساد و انحراف و سقوط ؛ نظارت همگانی و در بعضی موارد نظارت گروهی خاص لازم و ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی نیا ادامه داد: برهمین اساس امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین و عظیم ترین فرایض و واجبات اسلامی است.

وی اضافه کرد: برای تبلیغ و ترویج و گفتمان سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبدیل کردن آن به یک نظارت همگانی نیازمند تفکر بسیجی می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha