فرمانده سپاه یزد: بسیجیان اجاره فتنه انگیزی به دشمنان نمی‌دهند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: بسیجیان دلاور با عمل به ماموریت‌های انقلابی و ملی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری اجازه فتنه انگیزی به دشمنان را در کشور نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین زارع کمالی روز دوشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید گردان دهم امام حسین (ع) مهریــز افزود: نقشه آشوب و توطئه دشمنان با حضور مردم و بسیج نقش بر آب است.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان با بسیج ادامه داد: آحاد مردم با درایت و عمل به ماموریت دینی و انقلابی با قدرت آتش فتنه را در حوادث اخیر نقش بر آب کردند.

فرمانده سپاه الغدیر اظهار کرد: توطئه دشمنان در برهه کنونی در قالب جنگ گسترده و تمام عیار ترکیبی است و باید مردم و مسئولان در کنار بسیج قهرمان برای شکست مخالفان فعالیت کنند.

زارع کمالی به اهمیت سواد رسانه‌ای و بهره‌گیری درست ار فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمنان از فضای مجازی با دروغ پراکنی به دنبال اهداف شوم خود هستند.

وی بیان کرد: باید بیش از گذشته جوانان را با سواد رسانه آشنا کرد و سطح آگاهی‌های آنها را با جهاد تبیین ارتقا داد که رسالتی ملی و انقلابی و همه در قبال آن مسئول هستند.

همچنین سرهنگ علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از حضور مردم و مسئولان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان در سال‌جاری قدردانی کرد.

ساختمان جدید گردان حضرت امام حسین (ع) مهریز در بلوار امام خمینی (ره) این شهرستان افتتاح شد.

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت ۲۰ هزار بسیجی دارد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha