از ۲ به ۱۰؛ ناگهان زندگی برای آفریقایی‌ها شیرین شد

تهران- ایرنا- نمایندگان قاره‌ی آفریقا در هفته‌ی دوم دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ نمایش درخشانی داشتند و نتایج ضعیف هفته‌ی اول را به دست فراموشی سپردند.

به گزارش ایرنا، هفته‌ی دوم دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی به اتمام رسید که نمایندگان قاره‌ی آفریقا توانستند عملکرد درخشانی را به ثبت برسانند و به وضعیت خود در جداول رده‌بندی سروسامان ببخشند. آنها در شرایطی این نتایج را تصاحب کردند که در هفته‌ی اول عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشتند.

پنج تیم آفریقایی در هفته‌ی نخست به سه باخت و ۲ تساوی قناعت کردند. سنگال با ۲ گل به هلند باخت. تونس با نتیجه‌ی مساوی بدون گل دانمارک را متوقف ساخت. غنا با نتیجه‌ی سه بر ۲ مغلوب پرتغال شد. مراکش در جدال با کرواسی به تساوی بدون گل رسید و کامرون با یک گل در جدال با سوئیس طعم تلخ شکست را چشید. در هفته‌ی دوم شاهد پیشرفت هشت امتیازی آفریقایی‌ها بودیم. آنها این بار سه برد، یک تساوی و یک باخت نصیب‌شان شد.

از ۲ به ۱۰؛ ناگهان زندگی برای آفریقایی‌ها شیرین شد

غنا با نتیجه‌ی سه بر ۲ از سد کره‌جنوبی گذشت. کامرون مقابل صربستان تساوی سه بر سه را مال خود کرد. سنگال با نتیجه‌ی سه بر یک قطرِ میزبان را در هم کوبید. مراکش نیز دست به کار بزرگی زد و بلژیک را با ۲ گل از پیش رو برداشت. تنها در این میان تونس بود که با یک گل در پیکار با استرالیا بازنده شد.

حالا هر پنج تیم در روز پایانی شانس صعود دارند. مراکش با چهار امتیاز، تنها تیم بدون باخت آفریقایی است که در آستانه‌ی صعود قرار دارد. غنا و سنگال سه امتیازی هستند و برای صعود شانس خوبی دارند. کامرون و تونس اما یک امتیازی هستند و ماموریت دشواری برای صعود پیش روی خود می‌بینند.

از ۲ به ۱۰؛ ناگهان زندگی برای آفریقایی‌ها شیرین شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha