اجتماع رهروان زینبی کرمان با محوریت جهادتبیین و اتحاد یکصدا ایران

کرمان – ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان که می‌گوید جهاد تبیین حضرت زینب همچنان الگوست تاکید دارد با مشارکت تشکل‌های مردمی، برپایی اجتماع بزرگ رهروان زیبنی به مناسبت ولادت ایشان با محوریت جهاد تبیین و نیز اجرای سرود یکصدا ایران برنامه‌ریزی شد.

حسین انجم شجاع روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اجتماع و جشن مردمی روز چهارشنبه(فردا) ساعت ۱۸ در سالن شهدای کارگر واقع در خیابان کار شهر کرمان برنامه ریزی شده از همه اقشار مردمی برای شرکت در آن دعوت به عمل آورد.

به گفته وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری و هماهنگی تشکل های مردمی و تعدادی از دستگاه های اجرایی برگزاری این اجتماع و جشن باشکوه و تاثیرگذاری را برنامه ریزی کرده است.

انجم شجاع ادامه داد: این آیین با برنامه های شاد، متنوع و نیز تبیینی همراه است که از مردم دعوت می شود در این آیین شرکت کنند تا بتوانیم در مسیری که اهل بیت (ع) برای ما مشخص کرده اند و البته مسیر رشد و کمال است، گام برداریم.

وی افزود: برگزاری سرود، مداحی و مولودی خوانی، سخنرانی و اجرای سرود یکصدا ایران" به همراه ورزش های زورخانه ای از جمله دیگر برنامه های این جشن است که با حضور مسئولان و مردم برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش و جایگاه حضرت زینب (س) در عرصه های مختلف بویژه رسالت جهاد تبیین ایشان، گفت: حضرت زینب (س) نقش زیادی در ترویج فرهنگ اهل بیت و رساندن پیام عاشورا به جهانیان و نسل های بعد داشت.

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) توانست جهاد تبیین را بخوبی انجام دهد لذا سختی ها و اسارت را تحمل کرد تا پیام عاشورا را کامل به دنیا انتقال دهد از این رو حضرت زینب الگوی بانوان جهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha