نخستین کارگاه ملی آموزش بانکداری ویژه صندوق کارآفرینی امید در مشهد بر پا شد

مشهد- ایرنا- نخستین کارگاه ملی آموزش جامع بانکداری برای مدیران شعب صندوق کارآفرینی امید کشور با رویکرد تجهیز منابع، روز سه‌شنبه در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره ۲ مشهد برگزار شد.

معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه آموزشی در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات صندوق کارآفرینی امید، ارتقا و بروز رسانی سطح اطلاعات مدیران و همکاران شعب این صندوق ها و همچنین با هدف استانداردسازی خدمات، روش‌های تجهیز منابع و مدیریت حرفه‌ای شعب برگزار شده است.

دکتر رضا یوسفیان ادامه داد: روش‌های بازاریابی خدمات مالی و بانکی، بررسی طرح‌های امتیازی صندوق برای پرداخت تسهیلات، استانداردهای بازرسی شعب، روش‌های ارزیابی فنی اقتصادی طرح‌های کسب و کار، مدیریت درآمد و هزینه شعب از جمله سرفصل‌های آموزشی کارگاه آموزش جامع بانکداری به شمار می‌رود.

معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه این کارگاه آموزشی به مدت سه روز در مشهد برگزار می‌شود، اظهار داشت: در نخستین روز از برگزاری این کارگاه حدود ۵۰ نفر از کل کشور شرکت کرده اند.

وی بیان کرد: در سال گذشته پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان در کشور پرداخت شده است که این میزان برای سال جاری هشت هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

یوسفیان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید در سطح کشور پرداخت شده است.

کارگاه آموزش جامع بانکداری ویژه مدیران شعب صندوق کارآفرینی امید امروز در مشهد آغاز شد و تا ۱۰ آذرماه ادامه دارد.

صندوق کارآفرینی امید به عنوان یک نهاد حمایتی در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک، خانگی و متوسط در سطح کشور مشغول به فعالیت است، این صندوق دارای رسالت های متعدد و متنوعی است.

از جمله رسالتهای صندوق کارآفرینی امید در کشور و به تبع آن در استان خراسان رضوی بررسی و ارائه تسهیلات به طرحهای کسب و کاری است که از سوی متقاضیان و افراد بی کار فاقد شغل به این صندوق ارائه می شود و عقود مورد فعالیت صندوق کارآفرینی امید اصولا عقود قرض الحسنه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha