ساخت بیمارستان جدید مشگین‌شهر از سرگرفته شد

اردبیل - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان مشگین‌شهر گفت: عملیات ساخت بیمارستان جدید این شهرستان با رفع مشکل پروانه ساخت آن دوباره از سرگرفته شد.

دکتر محمد مهرتک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساخت این بیمارستان که چندی قبل آغاز شده و تا مرحله فونداسیون رسیده بود با ممانعت شهرداری مشگین‌شهر بدلیل نبود پروانه متوقف شده بود.

وی ادامه داد: اخیرا در جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار شد ۱۲۵ میلیارد ریال هزینه این پروانه اقساط بندی شود. بخشی از این مبلغ نیز از طریق انجام تهاتر مابین تامین اجتماعی ، شهرداری و مدیریت شبکه بهداشت و درمان مشگین‌شهر پرداخت خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر ابراز امیدواری کرد با تسریع در ساخت ، تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان وضعیت بهداشت و درمان در مشگین‌شهر تا حدودی بهبود یافته و ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی این شهرستان افزایش یابد.

پیش‌تر نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود تخت‌های بیمارستانی در این شهرستان خواستار تامین و نوسازی تجهیزات بیمارستانی بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر شده بود.

محمود عباس‌زاده با بیان اینکه حوزه سلامت مشگین شهر نیاز به بازنگری اساسی دارد، گفت: در حال حاضر علاوه بر مشکلات ستادی در بخش بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر، اکثر لوازم و تجهیزات بیمارستانی فرسوده و از کار افتاده هستند و تجهیز بیمارستان به دستگاه‌های ام- آر- آی، ماموگرافی، اکو کاردیو گرافی پیشرفته، اینجکشن سی -تی -اسکن از ضروریات اولیه این بیمارستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha