استاندار لرستان: پرستاران اسوه ایثار برای سلامت جامعه هستند

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان روز چهارشنبه در پیامی ضمن تبریک روز پرستار گفت: پرستاران اسوه از خودگذشتگی و ایثار برای حفظ سلامت جامعه هستند.

به گزارش ایرنا در بخشی از پیام "فرهاد زیویار" آمده است: پرستاران اسوه از خودگذشتگی و ایثار برای حفظ سلامت همنوعان هستند و بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب سلام‌الله علیها الگوی تمام پرستاران در سیره و سبک زندگی اسلامی به شمار می آید.

وی در این پیام افزود: سنت حسنه نگهداری از بیمار، یادگار حضرت زینب (س) پرستار دشت کربلا است و به راستی که ایثار این بانوی گرانقدر، مصداق بارز جهاد می باشد.

زیویار در پیام خود اظهار داشته است: قشر زحمتکش پرستار در روزهای بحرانی کشور از دوران دفاع مقدس گرفته تا بحران شیوع بیماری کرونا در چند سال اخیر، با از خودگذشتگی، همواره برای نجات جان مجروحان و بیماران در خط مقدم ایثار حضور داشته و تا پای جان ایستادند.

استاندار لرستان در این پیام اضافه می کند: سالروز ولادت حضرت زینب (س) که با نام روز گرامیداشت مقام "پرستار" نامگذاری شده است، فرصتی است تا ایثارگری های جامعه ی پرستاری کشور به ویژه پرستاران شاغل در مراکز درمانی سطح استان را ارج نهاده و اینجانب فرارسیدن روز "پرستار" را به تمامی زحمت‌کشان عرصه ایثار و از خودگذشتگی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

زیویار می افزاید: امید است تمامی پرستاران هموطن و هم استانی همواره در صحت و سلامت کامل قرار داشته و در انجام خدمت خطیر و با ارزش خود سربلند و پیروز باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha