۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84958761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی بوشهز: خلیج فارس مواج و متلاطم است

۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۴۸
کد خبر: 84958761
هواشناسی بوشهز: خلیج فارس مواج و متلاطم است

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی با وزش بادهای شمالی خلیج فارس تا روز شنبه هفته آینده مواج و متلاطم پیش بینی می‎‌شود.

پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین در ساعاتی از وقت امروز با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش باران و رعد وبرق بصورت پراکنده در سطح استان و روی دریا دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین از امشب به تدریج سرعت وزش بادهای شمالی روی دریا افزایش خواهد یافت و با تداوم آن تا پایان روز شنبه، سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده و رعدو برق و از امشب با کاهش ابر و افزایش سرعت باد پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از امشب شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۴۴ و روی دریا تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۰۰ بامداد ، جزر اول ساعت ۰۸:۵۰ ، مد دوم ساعت ۱۶:۱۶ و جزر دوم ساعت ۲۱:۰۶ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha