ربیس جمهور از تلاش‌های استاندار آذربایجان غربی در بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی قدردانی کرد

ارومیه - ایرنا - رییس جمهور پس از دریافت گزارشی در خصوص روند امداد رسانی، اسکان و بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرستان خوی، از تلاش‌های استاندار آذربایجان غربی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، در نامه ارسالی دفتر رییس جمهور خطاب به محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، از تلاش‌های استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر امدادرسانی به زلزله زدگان و بازسازی مناطق زلزله زده خوی که در این مدت علاوه بر حضور به موقع اقدامات خوبی در حمایت از زلزله زدگان و تامین اقلام مورد نیاز آنان انجام داده‌اند. قدردانی شده است.

زلزله بامداد ۱۳ مهر در شهرستان خوی با قدرت ۵.۴ ریشتر باعث تخریب بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری و خسارت به بیش از ۷۰۰ واحد مسکونی دیگر در این شهرستان شد.

بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی آسیب دیده از این زمین لرزه بلافاصله با دستور استاندار آذربایجان غربی و حضور و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی بویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بسرعت آغاز شده و امید است تا قبل از شروع فصل سرما کار بازسازی اماکن تخریب شده پایان یابد و مردم این مناطق در منازل جدید مستحکم اسکان پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha