حفظ منافع ملی، رسالت اصلی نیروی دریایی ارتش است

یزد- ایرنا- یکی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حفظ منافع ملی کشور در هر کجا که ضروری و حیاتی است رسالت اصلی ماست که جانانه از آن دفاع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دریادار دوم "فتح‌ الله رحیمیان" در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یزد افزود: برای تحقق حفظ منافع ملی با همه وجود ماموریت‌های خود را جانانه با همکاری سایر بخش‌ها انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس رسالت خود را به خوبی و صلابت انجام داده است .

این فرمانده ارتش بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای نظامی با امکانات مناسب و به روز از مرزهای خود دفاع می‌کند.

رحیمیان بیان کرد: اسکورت کشتی‌های تجاری در آب‌های بین‌المللی و حفظ منافع ملی به رغم تمامی توطئه‌ها جزو ماموریت اصلی نیروی دریایی است و برای این نیرو همین بس افتخار و عزت که مدال شجاعت خود را از دست حضرت امام خمینی (ره) و همچنین از مقام معظم رهبری دریافت کرده است.

رحیمیان بیان کرد: دفاع همه جانبه از کشور و خدمت به نظام و انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مقتدر و آماده نظام محور وظایف است.

وی از همراهی مردم و مسئولان و وحدت آحاد جامعه برای خدمت به کشور و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی به رغم تمامی توطئه دشمنان قدردانی کرد.

وی یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهدای نیروی دریایی ارتش را در دوران انقلاب و دفاع مقدس گرامی داشت و زنده نگه داشتن خاطره آنها را یک رسالت مهم ذکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha