۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبر: 84959748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان جودو خراسان رضوی معرفی شدند

۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبر: 84959748
قهرمانان جودو خراسان رضوی معرفی شدند

مشهد- ایرنا- دبیر هیات جودو خراسان رضوی گفت: مسابقات جودو قهرمانی استان و انتخابی اعزام به مسابقات کشوری در مشهد برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

حسن دوشنگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات گرامیداشت هفته بسیج با حضور ۱۲۰ ورزشکار در هفت وزن شب گذشته در سالن استاد دهقان مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، حمیدرضا کارگر دهنو و علی شوقی از مشهد مقام اول و دوم را کسب کردند. در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم امیرحسین گرمابی از چناران بر سکوی نخست ایستاد و حمیدرضا کارگر گزکوه و سعید سعیدی از مشهد دوم و سوم شدند.

دبیر هیات جودو خراسان رضوی گفت: در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم محمد ولی پور و علی جوان از چناران مقام اول و دوم را کسب کردند و رضا سبحانی همراه با امیرحسین محمدی از مشهد مقام سوم مشترک را به دست آوردند. در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم نیز محمدرضا جاوید، علی زحمتکش و محمد آزموده نیز به ترتیب همگی از مشهد عناوین برتر را از آن خود کردند.

دوشنگی افزود: در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم هم فرزاد اسدیان از چناران مقام نخست را به دست آورد. عادل آزموده از مشهد دوم شد و محمد غلامی همراه با رضا محمدی فاز از مشهد مقام سوم مشترک را کسب کردند. در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم هم مرتضی مختارزاده و احسان صاحبی از مشهد اول و دوم شدند و محمد بانویی از تربت جام همراه با ابوالفضل شریفی زاده از مشهد به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

وی ادامه داد: در وزن به علاوه ۱۰۰ کیلوگرم هم ابوالفضل ترابی و محمدامین چراغ از مشهد مقام اول و دوم را به دست آوردند و امیرعلی حسین زاده از مشهد همراه با هاشم قربانی از تربت جام همراه با هم مقام سوم را کسب کردند.

دبیر هیات جودو خراسان رضوی گفت: مسابقات جودو قهرمانی کشور ۲۳ آذر ماه به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

۱۵ هزار جودوکار در رده‌های مختلف سنی خراسان رضوی فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha