فیلم/ توضیحات مخابرات خراسان شمالی در مورد افزایش تعرفه تلفن ثابت

بجنورد-ایرنا- افزایش هزینه تلفن ثابت که سبب بالارفتن هزینه های این مشترکان در ماه می شود، سبب نگرانی شهروندان شده است که شرکت مخابرات خراسان شمالی در این باره توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس این مصوبه، کاربران تلفن‌های ثابت برای حفظ خط تلفن ثابت خود باید ماهانه مبلغ ثابت پرداخت کنند که این رقم در مرکز استان ۱۵ هزار تومان و در سایر شهرها ۱۰ هزار تومان پرداخت کنند.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان شمالی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: برای تداوم خدمات رسانی اپراتورها نیاز است تا زیرساخت ها در زمینه تلفن ثابت پایدار باقی بماند که در این زمینه باید بخشی از هزینه ها جبران شود.

مهندس رسول علی اصغر پور اظهار داشت: در بیش از یک دهه گذشته تعرفه‌ تلفن ثابت افزایش نداشته است، این در حالی است که هزینه های نگهداری و سایر هزینه های مربوط به خدمات رسانی به مشترکان تلفن ثابت بسیار بالا رفته است.

وی افزود: شرکت مخابرات در این سال ها بارها برای افزایش تعرفه ها درخواست داده بود اما این امر محقق نشد، اخیرا اعمال تغییراتی در هزینه‌های تلفن ثابت مصوب شده است.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان شمالی افزود: یکی از رویکردها در این اقدام، تغییر ذائقه مردم و مشترکان از استفاده از تلفن همراه به تلفن ثابت است و البته مزایای این طرح نصیب استان خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha