رونق اقتصادی و توسعه ایلام در سایه همکاری و مساعدت بانک ها است

ایرنا - ایلام- استاندار ایلام در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان ایلام، گفت: یکی از تکیه گاه های اصلی دولت بانک ها هستند و رسالت بانک ها در راستای توسعه بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن بهرام نیا در این دیدار اظهار داشت: بانک ها در پرداخت تسهیلات و وثیقه ها روانکاری را دستور کار قرار دهند و همانطور که مقرر شده در بانک ها قرض الحسنه مهر ایران ایلام، سهام عدالت بعنوان وثیقه بانک باشد.

استاندار ایلام با بیان اینکه رونق اقتصادی و توسعه استان در سایه همکاری و مساعدت بانک ها است، گفت: روان‌کاری و تسهیل در پرداخت تسهیلات در دستور کار بانک های استان باشد.
وی عملکرد بانک های استان در مقام مقایسه با سایر بانک ها استان رضایت بخش عنوان کرد و افزود: این بانک حامی و یاور محرومان است و باید همچنان به محرومان کمک کند.
بهرام نیا یادآور شد: بانک ها واسطه ای بین حاکمیت و مردم هستند و باید همه بانک ها در خدمتگزاری مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
علی اصغر کائیدی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ایلام نیز در این دیدار، تصریح کرد: این بانک ۵۲۰ شعبه در کشور دارد و جامعه هدف ما برای پرداخت تسهیلات اقشار متوسط و رو به پایین جامعه است.
وی ابراز کرد: در سال دید ۸۴۳ وام بدون ضامن، ۳۶۵ فقره وام ازدواج، ۳۰۰ فقره وام فرزند آوری، ۲۰۰ فقره وام تبصر ۱۶چهار هزار وام بنیاد برکت و ۳ هزار فقره وام کالا کارت پرداخت شده است.
کائیدی خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات این بانک در سال گذشته از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون افزایش یافته سهام عدالت را به عنوان وثیقه قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha