سرلشکر باقری: بوشهر در سایه امنیت به استانی پیشرفته تبدیل شده است

بوشهر - ایرنا - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: استان بوشهر در سایه برقراری زیرساخت امنیت به مرکزی پیشرفته و راهبردی در کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرلشکر باقری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های نیروی انتظامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: مسئولیت‌های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در سراسر کشور سنگین است، اما در استان بوشهر به طور خاص به دلیل مرزی و ساحلی بودن و استقرار بسیاری از مراکز اقتصادی و راهبردی کشور مسئولیت سنگین تری برعهده دارد.

وی اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی موفقیت‌های زیادی در استان بوشهر در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر از مسیر دریا کسب کرده، همچنین گام‌های موثری در راستای ایجاد امنیت و آرامش در ابعاد مختلف دراین استان برداشته است.

باقری ادامه داد: در ۲ماه اخیر به لحاظ بصیرت و ولایتمداری مردم و به لحاظ تلاش فرماندهی انتظامی استان بوشهر اعم از یگان‌های ویژه، امدادی و کلانتری‌ها موفقیت‌های خوبی به دست آورده و به واسطه استقرار این امنیت که زیرساخت اساسی برای هر فعالیتی به شمار می رود مردم و سرمایه گذاران بخش‌های اقتصادی در این استان با آرامش زندگی و ماموریت و مسئولیت خود را انجام می‌دهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شامگاه روز شنبه برای سفری ۲ روزه وارد استان بوشهر شد که در این سفر امیر موسوی فرمانده کل ارتش، امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح وی را همراهی می کنند.

شرکت در صبحگاه مشترک، افتتاح نمایشگاهی از توانمندی نیروهای مسلح، بازدید از مراکز نظامی و دیدار با مقامات استانی از جمله برنامه های سفر ۲ روزه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به استان بوشهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha