نمایشگاه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد

تهران - ایرنا - نمایشگاه توانمندسازی مددجویان با حضور قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در محل نمایشگاه‌های دائمی قوه مقننه افتتاح شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، این نمایشگاه با هدف معرفی عملکرد و برنامه‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد به نمایندگان ملت برگزار شده است.

قائم مقام کمیته امداد در آیین افتتاح این نمایشگاه، گفت: هدف اصلی از برپایی نمایشگاه توانمندسازی مددجویان، تلاش برای ارائه گزارش ملموس به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

مصطفی خاکسار قهرودی اظهار داشت: معرفی دستاوردها و موفقیت‌ها به ارتقای همکاری‌ها و برنامه‌ریزی بهتر در این حوزه کمک خواهد کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه ضمن طرح آمارها و موضوعات کلی، اطلاعات با جزئیات به تفکیک استان‌ها ارائه شده است تا نمایندگان آگاهی لازم را در مورد عملکرد کمیته امداد در استان و حوزه‌های انتخابیه خود داشته باشند.
قائم مقام کمیته امداد تاکید کرد: اشتغال و توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های این نهاد حمایتی است و در نمایشگاه مذکور، عملکرد اشتغالزایی همه مناطق ایران به تصویر در آمده است؛ از این رو حساسیت‌های لازم در نمایندگان ایجاد می‌شود و مطلع خواهند شد که حمایت‌ و پشتیبانی‌ها تا چه اندازه می‌تواند تاثیرگذار باشد و اینکه تلاش های آنان چه میزان نتیجه‌بخش بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha