حضور ۲ وزنه‌بردار کرمانشاهی در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در کلمبیا

کرمانشاه - ایرنا - رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۲ از امروز دوشنبه در کلمبیا در شرایطی آغاز می شود که ۲ وزنه‌بردار از استان کرمانشاه بنام‌های «حافظ قشقایی» و «کیانوش رستمی» نیز در این مسابقات حضور دارند.

به گزارش ایرنا، در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که اولین مرحله گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز به شمار می رود تیم اعزامی کشورمان با هفت وزنه‌بردار در بخش مردان و چهار وزنه‌بردار در بخش زنان از روز پنج‌شنبه به شکل رسمی شروع می‌شود و نمایندگان ایران روی تخته خواهند رفت.

حافظ قشقایی، مصطفی جوادی، کیانوش رستمی، رضا دهدار، مهدی کرمی، علی داودی و آیت شریفی ترکیب تیم ملی مردان را تشکیل می‌دهند و الهه رزاقی، پریسا نورعلی، الهام حسینی و زینب شیخ ارباب نیز در تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران حضور دارند.

حضور ۲ وزنه‌بردار کرمانشاهی در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در کلمبیا

حافظ قشقایی وزنه بردار با استعداد کرمانشاهی در گروه B دسته ۶۷ کیلوگرم با رکورد ورودی ۳۱۰ کیلوگرم حضور دارد که روز پنجشنبه ۱۷ آذر ساعت ۲۲:۳۰ به روی تخته خواهد رفت و کیانوش رستمی دیگر وزنه بردار شایسته کرمانشاه نیز در گروه A دسته ۸۹ کیلوگرم با رکورد ورودی ۳۹۰ کیلوگرم روز دوشنبه ۲۱ آذرماه ساعت ۳:۳۰ بامداد رقابت خود را با رقبا آغاز می کند.

پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان که با حضور بیش از ۷۰۰ وزنه‌بردار در شهر بوگوتا کلمبیا برگزار خواهد شد از روز پنج‌شنبه (۱۷ آذر) با رقابت حافظ قشقایی در دسته ۶۷ کیلوگرم برای نمایندگان ایران به صورت رسمی آغاز می‌شود.

حضور ۲ وزنه‌بردار کرمانشاهی در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در کلمبیا

در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۶ وزنه‌بردار مرد ایران در گروه A وزنه خواهند زد و تنها حافظ قشقایی با رکورد ورودی ۳۱۰ کیلوگرم در گروه B به روی تخته می‌رود. تمام وزنه‌برداران دختر ایران نیز در گروه B وزنه می‌زنند.

کیانوس رستمی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز با رکورد ورودی ۳۹۰ کیلوگرم در جایگاه سوم دسته ۸۹ کیلوگرم قرار گرفته است، در این دسته وزنه‌برداران نامداری مانند کیدومار والینیلا از ونزوئلا، کارلوس ناسار از بلغارستان، تیان تائو از چین و رودالیگاس از کلمبیا حضور دارند.

اختلاف هشت و نیم ساعتی بوگوتا با ایران موجب شده تا تمام رقابت‌ها در نیمه شب به وقت تهران برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha