۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84962152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه خانوم ایرانی در قزوین گشایش یافت 

۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۲
کد خبر: 84962152
نمایشگاه خانوم ایرانی در قزوین گشایش یافت 

قزوین - ایرنا- نمایشگاه خانوم ایرانی عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان در شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش یافت. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه به مدت پنج روز تا ۱۸ آذر ماه در نمایشگاه بین المللی قزوین برپاست.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه خانوم ایرانی با هدف معرفی خدمات بانوان و ایجاد فضا به منظور تامین نیازها و مایحتاج زنان در حوزه های مختلف راه اندازی شده است.

احمد خورگامی افزود: بیش از ۹۵ مشارکت کننده از استان های تهران، اصفهان، البرز، همدان،گیلان، زنجان،قزوین و ... در نمایشگاه فوق حضور دارند.
وی اظهار داشت : حوزه های عفاف و حجاب، کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، معرفی اماکن ورزشی، معرفی توانمندی های بانوان در حوزه های مشاغل خانگی، صنایع دستی، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه و ... از جمله زمینه فعالیت مشارکت کتنندگان این نمایشگاه می باشد.
این مسوول افزود: در ایام برگزاری نمایشگاه از سوی اسپانسر نمایشگاه به قید قرعه به بازدیدکنندگان بانو، هدایای نقدی داده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود: نمایشگاه خانوم ایرانی از امروز تا ۱۸ اذر ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha