۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۴
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84962183
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گمیشان در سفر دولت سیزدهم به گلستان ویژه دیده شده است

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شهرستان مرزی گمیشان در سفر ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ دولت سیزدهم به این استان به لحاظ محرومیت‌ در حوزه‌های مختلف ویژه دیده شده است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز دوشنبه در نشست جمعی از جوانان گمیشان، افزود: در این سفر ۲۴ طرح مهم و توسعه‌ای برای شهرستان گمیشان مصوب شده، در حالی که در برخی شهرستان‌ها ۱۲ طرح تعریف شده باید بیشتر دیده می‌شد.

وی ادامه داد: توجه به گمیشان در سفر دولت سیزدهم به خاطر وجود عقب ماندگی بیشتر در این شهرستان بوده است.

مهاجر در حوزه انتصاب مدیران جوان، گفت: این مهم در دستور کار قرار دارد و حتی پیگیریم از مدیران جوان زیر ۳۰ سال در پست‌های مدیریتی استفاده کنیم.

گمیشان در سفر دولت سیزدهم به گلستان ویژه دیده شده است

وی با تاکید بر اینکه جوان می‌تواند در مدیریت و ارائه خدمات به جامعه نقش‌آفرین باشد، افزود: نسل جوان در پیروزی انقلاب اسلامی و اداره جنگ تحمیلی توانسته به خوبی مدیریت خود را اثبات کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر هوشیاری جوانان در برابر جنگ ترکیبی دشمن، گفت: دشمن برای نفوذ در جامعه از امپراطوری رسانه‌ای در اختیار استفاده می‌کند تا به ایجاد شبهه، به اهداف شوم خودش دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ما در برابر ایجاد ناامیدی دشمن، تلاش و پشتکار است.

گمیشان در سفر دولت سیزدهم به گلستان ویژه دیده شده است

مهاجر از جوانان نخبه گمیشان درخواست کرد که به صورت مستمر در کنار مسوولان دستگاه‌های این شهرستان بوده و به توسعه کمک کنند.

در این نشست تعدادی از جوانان گمیشان رفع مشکل زیرساختی در پرداختن به ورزش، بها دادن به مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف توسط دستگاه‌ها و سرمایه‌گذاری در ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان در شهرستان گمیشان تاکید کردند.

گمیشان در سفر دولت سیزدهم به گلستان ویژه دیده شده است

شهرستان گمیشان با هزار و ۲۸۵ کیلومتر متر مربع مساحت در فاصله ۴۵ کیلومتری از گرگان مرکز استان گلستان و در کرانه شرقی دریای خزر قرار دارد.
گمیشان با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت از شمال به کشور ترکمنستان، از جنوب به شهرستان ترکمن، از شرق به شهرستان آق‌قلا و از غرب به دریای خزر محدود می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha