قاضی عسکر: تکریم خانواده شهدا باید در اولویت اقدام‌های فرهنگی باشد

شهرری - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید یک وظیفه عمومی و به ویژه در اولویت اقدامات فرهنگی کشور باشد.

به گزارزش ایرنا از خبر روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در دیدار با مسئولان بخش قلعه نو شهرستان ری افزود: روحیه بالا و ایثارگری خانواده های شهدا سرمشقی برای همگان در هرجایگاهی است تا در جهت اعتلای اسلام و نظام از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی ایجاد رضایت و امیدواری به آینده برای مردم را مهمترین رسالت نیروهای انقلاب برشمرد و بر گره گشایی از امور مردم تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور یکی از مهترین وظایف مسئولان پاسخگویی همراه با حسن خلق و رفتار صحیح با مردم است.

حجت الاسلام قاضی عسکر با توصیف ویژگی های رفتاری پیامبر مکرم اسلام(ص) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) در مقوله تعاملات اجتماعی گفت: اگر همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی همواره در مسیر پیروی از آموزه های اسلامی حرکت کنند به گفته قرآن کریم خداوند آنها را یاری می کند و زمینه برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی فراهم می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) رسیدگی به مردم و تعلل نکردن در رفع مشکلات را امری مهم خواند و افزود: تمام خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی در هر جایگاهی باید با عملکرد خود موجبات جذب هرچه بیشتر مردم به اسلام و انقلاب را فراهم آورند.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به هدف و روش اسلام در اقامه امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: اسلام به دنبال اقامه حکیمانه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و این امر با برخورد صحیح، اخلاق نیکو و اجرای طرح های فرهنگی جذاب و مطابق با ذائقه نسل جوان، در جامعه محقق خواهد شد.

در این دیدار، سید امیر اسحاقی سرپرست جدید بخشداری قلعه نو از توابع شهرستان ری و هیات همراه، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی این بخش، به بیان دغدغه ها و چالش های پیش روی خود در حوزه های مختلف پرداختند.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری با ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha