نماینده مجلس: بذرپاش فردی با انگیزه، پرتلاش و تحول‌گرا است

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: بذرپاش فردی با انگیزه، پرتلاش، علاقه‌مند به پیشرفت و حرکت رو به جلو است که توان ایجاد ساختار و تحولات جدید را دارد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کما اینکه بذرپاش در حوزه‌هایی که قبلا بوده نیز همین روحیه را داشته است.

وی افزود: داشتن برنامه و نقشه راه از موضوعات مورد نیاز امروز است که بخش قابل توجهی از ضعف‌ها و اشکالات با وجود آن قابل رفع خواهد بود.

نماینده چهار شهرستان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: فهم دقیق و درست از داشته‌ها، فرصت‌ها و ضعف‌ها، کمبودها و نواقص از دیگر لازمه‌های مدیر با قدرت است تا این شناخت تبدیل به نقشه راه و توان شبانه‌روزی شود که بتواند همه ظرفیت‌ها را به میدان بیاورد.

وی تصریح کرد: چنانچه چنین قدرت مدیریتی شکل بگیرد قطعا بخش مهمی از ضعف‌ها نیز رفع خواهد شد لذا با همین دیدگاه بذرپاش را فردی با انگیزه، پرتلاش و علاقه‌مند به حرکت رو به جلو می‌شناسم.

نصیرایی با اشاره به سابقه حضور بذرپاش در دیوان محاسبات کشور گفت: در آنجا هم شاهد تحرکات، تلاش و انگیزه کار جدی وی هستیم و حرکت رو به جلویی ایجاد شده، در ضعف‌هایی که بعضا شاهد بودیم تغییر مشهودی وجود دارد.

وی افزود: قطعا با این انگیزه، روحیه جهادی علاقه‌مند به کار، توانمند به حوزه مدیریتی و شناختی که در حوزه دیوان محاسبات دارد با کمک همین داشته‌ها، انگیزه، تلاش جهادی و مجموعه متحد، منسجم با هماهنگی و همراهی کامل که ایجاد خواهد کرد شاهد تحول و پیشرفت مفید در حوزه مسکن و ماموریت های راه و شهرسازی خواهیم بود و گزینه پیشنهادی دولت را موفق و موثر در مجموعه وزارت راه و شهرسازی می‌دانم.

به گزارش ایرنا، در جلسه علنی روز یکشنبه (۱۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، نامه رسمی معرفی «مهرداد بذرپاش» از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام وصول شد.

مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران است که سال ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته و سال ۱۳۸۲ فارغ‌التحصیل شد همچنین دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند و دکترای تخصصی (PhD) خود را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علامه طباطبایی گذراند.

بذرپاش اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور را برعهده دارد. همچنین صاحب امتیاز و مدیرمسوولی روزنامه وطن امروز، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، قائم‌مقام بنیاد تعاون سپاه، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، رییس هیات مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و معدن تدبیر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو، مشاور اجتماعی رییس‌جمهور از دیگر مسوولیت‌هایی است که بذرپاش به عهده داشته است.

پیش از این در دولت سیزدهم «رستم قاسمی» تصدی وزارت راه و شهرسازی را برعهده داشت که به دلیل بیماری در روزهای اخیر از سمت خود استعفا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha