۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84963612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گسترش خدمات غیرحضوری شرکت گاز زنجان شتاب گرفت

۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵
کد خبر: 84963612
گسترش خدمات غیرحضوری شرکت گاز زنجان شتاب گرفت

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با معرفی سامانه های خدمات غیرحضوری در قالب سامانه های اینترنتی و تلفنی در صدد دسترسی راحت‌تر مشترکان به خدمات شرکت گاز زنجان هستیم و در همین راستا سامانه ۱۵۹۴ این شرکت راه اندازی شده است.

رحیم سلیمانی نژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به متنوع سازی روش‌های پرداخت قبوض گاز مشترکان خانگی و تجاری که با روش‌هایی همچون تلفن همراه، شبکه اینترنتی، تلفن بانک، خودپرداز و دفاتر پیشخوان دولت از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استفاده می کنند افزود: در ادامه مسیر خدمت رسانی، به منظور ارائه خدمات در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخش های مشترکان و متقاضیان گاز استان؛ کد خدماتی به شماره ۱۵۹۴ راه اندازی و امکان پیگیری تلفنی مراحل دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور در این سامانه برای مشترکان محترم فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تلفن گویا علاوه بر دریافت پیام صوتی همشهریان با داشتن شماره اشتراک به ارائه خدمات غیرحضوری مانند ثبت شماره کنتور، اطلاع از آخرین قبض یا بدهی، اطلاع از آخرین پرداختی و آشنایی با انواع روش های استفاده از این خدمات می پردازد.

سلیمانی نژاد تصریح کرد: از این پس متقاضیان و مشترکان می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن های ثابت یا همراه؛ بدون گرفتن کد، با شرکت گاز ارتباط برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: امکان ثبت انتقاد، پیشنهاد و شکایت به صورت تلفنی، اطلاع از داخلی های پر کاربرد ادارات مرکز استان و تماس با اپراتور و امکان انتقال تماس از تلفن خدماتی ۱۵۹۴ به تلفن سامانه امداد و حوادث گاز۱۹۴ از دیگر امکانات خدماتی این سامانه است.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد پرداخت قبوض گاز مشترکان زنجانی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود ادامه داد: استفاده از سامانه خدمات پیامکی؛ روش دیگری است که مشترکان می توانند با پیامک کردن علامت سوال به شماره موبایل ۲۰۰۰۱۳۱۹۴ راهنمای استفاده از خدمات پیامکی را دریافت کرده و از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مشترکان شرکت گاز می توانند با مراجعه به سایت شرکت گاز استان زنجان به آدرس www.nigc-zanjan.ir ؛ از خدمات این شرکت استفاده کنند، گفت: استفاده از نرم افزار موبایلی اندروید روش دیگری است که با دریافت و نصب اپلیکیشن اندروید با نام "خدمات گاز زنجان" از کافه بازار یا سایت شرکت گاز استان زنجان می توان از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی؛ تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه مراجعه به سایت اینترنتی zanjan.artadata.ir روش دیگر خدمات غیر حضوری شرکت گاز استان زنجان است؛ خاطرنشان کرد: از دیگر خدماتی که ۲۴ ساعته در خدمت مشترکان است؛ تلفن گویای امداد و حوادث گاز ۱۹۴ است که صرفاً جهت خدمات رسانی در حوزه امداد و حوادث مرتبط با گاز بوده و سایر خدمات تلفنی از طریق تلفن خدماتی ۱۵۹۴ ارائه می شود.

سلیمانی نژاد مراجعه به هر یک از دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان را نیز از دیگر راهکارهایی عنوان کرد که می توان برای بهره برداری از خدمات شرکت گاز به آن مراجعه کرد.

وی سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان زنجان می‌شود را افتخاری ارزشمند عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، استان زنجان بیش از ۳۴ هزار مشترک گاز در بخش خانگی، ۲۹ هزارو ۵۱۶ مشترک تجاری و ۲ هزارو ۴۰۳ مشترک صنعتی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha