۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84964783
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین های  قولنامه ای البرز مشمول دریافت جواز ساخت شدند

کرج - ایرنا - مدیر کل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: زمین های قولنامه ای در این استان که سنوات گذشته مالکان آنها برای دریافت مجوز تقاضا داده بودند، مشمول دریافت جواز ساخت شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدجواد کاظمینی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: پس از پیگیری های استاندار البرز در خصوص زمین های قولنامه ای که سنوات قبل بخشی از اقدامات لازم را برای دریافت مجوز و پروانه ساخت انجام داده بودند، اقدام ویژه ای صورت گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به این اقدام امیدبخش، صاحبان تمام این اراضی که آمار دقیق آنها در شهرداری های استان موجود است می توانند برای دریافت جواز ساخت با تکمیل مدارک خود، اقدام کنند.

کاظمینی گفت: مکاتبه ای توسط جانشین وزیر کشور با سازمان برنامه و بودجه کل کشور انجام شده که به واسطه آن پیرو اقداماتی که در قالب قرارگاه اجتماعی در محله های کم برخوردار اقدام شده بود، مقرر گردید بودجه ای به صورت ویژه برای محرومیت زدایی محله های هدف استان البرز اختصاص یابد.

وی یادآورشد: مصوبات نشست گذشته در خصوص مشکلات و مطالبات محله اخترآباد کرج امروز مورد پیگیری قرار گرفت.

کاظمینی با اشاره به اقدامات ویژه استاندار البرز در خصوص محله های کم برخوردار و افراد آسیب پذیر جامعه، افزود: هفته گذشته نوید اعطای انشعابات موقت به خانه های فاقد پروانه و جواز به ویژه در ۶۶ محله های محروم استان، اعلام شد.

وی بیان داشت: بر این اساس به طور مثال اداره گاز استان که به طور متوسط هفته ای ۱۰ انشعاب واگذار می کرد اکنون با گذشت یک هفته این رقم را به بیش از هزار انشعاب رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha