۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 84965468
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید امنیت اباذر رخ‌بخش در شیراز تشییع شد

۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
کد خبر: 84965468
پیکر شهید امنیت اباذر رخ‌بخش در شیراز تشییع شد

شیراز-ایرنا- پیکر شهید امنیت اباذر رخ بخش که چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱ و همزمان با حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) در یکی از خیابان‌های شیراز مورد ضرب و شتم اغتشاشگران قرار گرفت و ۱۱ آذرماه به علت شدت عفونت ناشی از جراحات جان باخت، تشییع شد.

پیکر پاک این شهید امنیت جمعه ۱۸ آذرماه گرداگرد ضریح مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) طواف داده و پس از اقامه نماز، توسط نمازگزاران جمعه شیراز تشییع شد.

در ادامه این مراسم، پیکر مطهر شهید به دارالرحمه شیراز منتقل و به خاک سپرده شد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی در این باره گفت: باید به این شهید سربلند ادای احترام کنیم، او راننده بود که پیاده‌اش کردند و با ضربات چاقو به وی آسیب زدند.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام با اشاره به حمله اغتشاشگران به این شهید افزود: این چه ظلمی است که به مردم می‌کنند؟ غیر از نفرت بین مردم چیزی دستگیر این گروهک‌ها و معاندین نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهید رخ بخش با وجود اینکه چاقو خورده بود پای کار انقلاب و نظام محکم به ما قوت قلب می‌داد.

پیکر شهید امنیت اباذر رخ‌بخش در شیراز تشییع شد
شهید رخ بخش ساعاتی قبل از حمله اغتشاشگران به وی

پیش از این، فرماندار شیراز ۱۲ آذرماه به ایرنا گفت: راننده‌ای که شامگاه چهارم آبان‌ماه امسال و همزمان با حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) مورد ضرب و شتم اغتشاشگران در شیراز قرار گرفت به علت شدت جراحات جان باخت.
لطف الله شیبانی افزود: اباذر رخ بخش راننده یکی از معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده که شامگاه چهارم آبان ماه امسال و همزمان با حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شیراز مورد ضرب و شتم تعدادی از اغتشاشگران قرار گرفت به علت شدت جراحات وارده روز جمعه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۱ جان باخت.
وی ادامه داد: این فرد چهارم آبان امسال مورد ضرب و شتم و اصابت ضربات چاقو اغتشاشگران قرار گرفته و به بیمارستان منتقل و تحت مداوا و عمل جراحی قرار گرفته و بعد از بهبود نسبی از بیمارستان نیز مرخص شده بود.
فرماندار شیراز اضافه کرد: به علت عفونت بعد از عمل، مجددا این فرد به بیمارستان منتقل شد که درنهایت به دلیل شدت وخامت حال، جان خود را از دست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha