اولین واکنش تن‌هاخ به جدایی رونالدو از منچستر

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در اولین واکنش خود به جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم، گفت: به عنوان یک سرمربی مصاحبه رونالدو برایم قابل قبول نبود و این کار برایش عواقبی داشت.

به گزارش ایرنا، کریستیانو رونالدو چندی پیش در مصاحبه‌ای جنجالی با اسکای اسپورت اعلام کرد که برای اریک تن‌هاخ سرمربی تیمش احترامی قائل نیست. او در بخشی دیگر از صحبت‌هایش عنوان کرد که در منچستر به او توسط مدیران باشگاه خیانت شده است. صحبت‌هایی که اختلاف او را با مربیان و مدیران باشگاه علنی کرد. این اتفاقات باعث شد تا در نهایت قرارداد این ستاره پرتغالی با شیاطین سرخ فسخ شود.

حالا اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد در اولین واکنش خود به این موضوع عنوان کرد: پس از آن مصاحبه جنجالی او باید از تیم می‌رفت. نیازی نبود تا در این زمینه بحث کنیم. وقتی بازیکنی نمی‌خواهد در این باشگاه باشد، باید برود. به عنوان یک سرمربی مصاحبه رونالدو برایم قابل قبول نبود و عواقبی برای او داشت.

تن‌هاخ افزود: وی عواقب این مصاحبه را می‌دانست و قبل از آن هم چیزی درمورد ترک منچستریونایتد به من نگفت. در تابستان گفت‌وگویی با او داشتم و رونالدو گفت که هفت روز به من مهلت بدهید تا تصمیم بگیریم که بمانم یا خیر.

رونالدو از سال ۲۰۱۸ سه سال را در یوونتوس گذراند تا اینکه سال گذشته به منچستر بازگشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha