۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷
کد خبر: 84966352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۵۰۰ دستگاه چرخ خیاطی قاچاق در پاکدشت کشف شد

پاکدشت - ایرنا - فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: یکهزار و ۵۰۰ دستگاه چرخ خیاطی قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیاردریال در پاکدشت کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز شنبه مرکز اطلاع‌رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران با همکاری پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت با انجام اقدامات فنی و تخصصی، از دپو چرخ خیاطی قاچاق در یک انبار در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن محل یکهزار و ۵۰۰ دستگاه چرخ خیاطی کشف کنند که با توجه به عدم ارائه مدارک و اسناد معتبر گمرکی و همچنین سامانه جامع ثبت انبارها ، پرونده تعزیراتی در این خصوص تشکیل شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

عزیزی با بیان این که مالک این انبار به منظورسیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، افزود: مبارزه با قاچاق کالا از محوری ترین اقدامات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به شمار می آید و پلیس در راه مبارزه با قاچاقچیان و اخلاگران نظام اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سارق اماکن خصوصی در پاکدشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت نیز از دستگیر ۲ سارق و مالخر اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم‌الدین مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان پاکدشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این ۲ سارق در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: سارقان در تحقیقات به عمل آمده به هشت فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند که با اطلاعات کسب شده، مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

مرادی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه مالخر مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه کشف شد و پس از تشکیل پرونده، سارقان به همراه مالخر به مراجع قضایی ارجاع شدند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha