۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 84966476
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اولین همایش «صحنه نهایی» در نبرد تمدن‌ها برگزار شد

تهران- ایرنا- اولین همایش «صحنه نهایی» در نبرد تمدن‌ها توسط مؤسسه منتظران منجی (ع) و با محوریت تبیین ذات قدسی انقلاب و نقش آن در تمدن نوین اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، همایش «صحنه نهایی در نبرد تمدن‌ها» توسط موسسۀ منتظران منجی (عج) در تالار ۹۰۰ نفره پردیس تئاتر تهران با رویدادهای هنری و فرهنگی مختلفی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

محمدرضا سرشار، آیت الله عرفاتی مدیر فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم (ع)، سیدرضا صدرالحسینی، دکتر امینی مدیر اندیشکده فتح از جمله مدعوین این همایش بودند.

در قسمت لابی تالار غرفه‌های نشر محلی برای فروش کتاب «انقلاب اسلامی و آینده جهان»، فروش کتاب‌های کودکان و کتب بزرگسال تولید مجموعه منتظران منجی (عج)، خبرنگاران، نظرسنجی و عضویت افتخاری در مجموعه منتظران منجی (ع)، فروشگاه موسسه منتظران منجی (عج) و در ابتدای لابی نیز غرفه پذیرایی با انواع دمنوش‌های گیاهی قرار گرفته بود.

همچنین جدیدترین کتاب تولیدی واحد کودک در موسسه منتظران منجی (عج) به نام «مراقب باش خاموش نشی» در غرفه فروش کتاب این موسسه به فروش رسید.

اولین همایش «صحنه نهایی» در نبرد تمدن‌ها برگزار شد

رونمایی از آخرین اثر استاد محمد شجاعی

«انقلاب اسلامی و آیندۀ جهان» نام اثر تاریخی_انقلابی استاد محمد شجاعی است که در این همایش رونمایی شد.

قسمتی از همایش «صحنه نهایی» در نبرد تمدن‌ها به گفتگوی دونفره استاد شجاعی با مجری برنامه علیرضا قوامی پیرامون سرفصل‌های مختلف این کتاب سپری کرد.

این کتاب با استفاده از تمام مستندات روایی و احادیث (نقل از علمای شیعه و سنی و سایر ادیان) و تاریخی، حقانیت انقلاب اسلامی را به رشتۀ تحریر درآورده و انتهای این انقلاب را رسیدن پرچم حکومت جهانی به دستان مبارک حضرت حجت صاحب‌الزمان (عج) ترسیم کرده است.

همچنین گروه سرود ناشنوایان «آوای دستان» در همایش «صحنه نهایی» در نبرد تمدن‌ها در دو بخش روی صحنه آمدند. انتخاب این گروه سرود که با لباس محلی اقوام مختلف ایرانی به روی صحنه آمدند، به سبب برانگیختن حس عِرق ملی و وطن‌دوستی در این روزها بوده است.

اکران مستند «تاردید»

مستند «تاردید» روایتگر پشت پرده دسیسه‌های دشمنان ایران و انقلاب در طول تاریخ از کودتای ۲۸ مرداد تا زمان حال حاضر می‌باشد. در این مستند نقش دشمن در استفاده از رسانه برای تغییر جایگاه حق و باطل و به دست گرفتن افکار عمومی، به روشنی نمایش داده شده است.

همچنین سیدرضا صدرالحسینی مشاور مهدی نیستانی کارگردان مستند «تاردید» پیرامون این مستند و حضور مستشاری ایران در کشورهای اسلامی و نقش دشمنان در شکل‌گیری رویدادهای تاریخی معاصر سخنانی ایراد و نیز کتاب «داعش» را جهت مطالعۀ بیشتر به مخاطبان حاضر در همایش معرفی کرد.

حضور محمد اصفهانی و اجرای آهنگ «خیالِ آشنا»

آهنگ «خیالِ آشنا» با هدف «بیان ذات مقدس انقلاب اسلامی» و «کوتاهی برخی مسئولین در حفظ این قداست و امانتداری آن با وجود داشتن پشتوانۀ مردمانی که علی‌رغم مشکلات متعدد به پای این انقلاب ایستاده‌اند»، به سفارش موسسه منتظران منجی(عج) تولید شده است. استاد اصفهانی همچنین در پایان اجرای خود و به درخواست مجری و حضار، قسمی از «خیالِ آشنا» را بصورت زنده اجرا کرد.

در اثنای این همایش با حضور محسن حشمتی، اثر «ماهِ تمام» بصورت زنده برای حضار اجرا شد. «ماهِ تمام» با محتوای مهدوی و مرتبط با ظهور، حاصل اولین دوره جشنواره «انسانِ تمام» در سال ۱۴۰۰ بوده که به سفارش موسسۀ منتظران منجی(عج) تولید شده است.

همچنین دکتر امینی مدیر اندیشکده «فتح» سخنانی پیرامون کتاب استاد شجاعی و انقلاب اسلامی ایران ایراد کرد.

اولین همایش «صحنه نهایی» در نبرد تمدن‌ها برگزار شد

مرکز تبادل کتاب نیز تعداد هزار بن تخفیف کتاب را به شرکت‌کنندگان در این همایش هدیه کرد. همچنین جهت سهولت حضور خانواده‌ها در این همایش، مهد کودکی با ۸ مربی در قسمت بزرگی از لابی تالار تشکیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha