ساوت‌گیت: ناامیدانه به انگلیس بر می‌گردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال انگلیس با بیان اینکه تیم خوب بازی کرد اما عالی نبود گفت: برای قهرمانی به قطر آمده بودیم، اما ناامیدانه به انگلیس بر خواهیم گشت.

به گزارش ایرنا، گرت ساوت‌گیت با بیان اینکه باخت برابر فرانسه موجب شده تا همه بازیکنان و کادر فنی در شرایط روحی بدی قرار بگیرند، اظهار کرد: شجاعانه بازی کردیم اما عالی نبودیم و برای پیروز شدن در چنین دیدارهایی باید بسیار خوب ظاهر شد. البته نباید فراموش کنیم که فوتبال انگلیس پیشرفت زیادی کرده است و این را به همه جهانیان ثابت کردیم. وقتی تیم شکست می‌خورد ما با هم شکست می‌خوریم و پیروزی نیز سهم همه است.

سرمربی تیم ملی انگلیس ادامه داد: حریف با کیفیتی مقابل فرانسه بودیم و هیچ کوتاهی در این بازی انجام نشد. عملکرد ما در جام جهانی بر کسی پوشیده نیست، تیم انگلیس با فلسفه خاص خود بازی کرد و نمی‌توانم بیشتر از این از بازیکنان انتظار داشته باشم. ما با احساس قهرمانی به قطر آمدیم اما ناامیدانه به انگلیس برخواهیم گشت.

ساوت گیت در خصوص ادامه همکاری خود با تیم ملی فوتبال انگلیس نیز گفت:‌ برای این تصمیم به زمان نیاز دارم احساسات و فکر زیادی در ذهن من وجود دارد. لذا می‌خواهم تصمیم درستی برای تیم بگیرم و فعلا به زمان نیاز دارم.

تیم ملی فوتبال انگلیس با شکست در برابر فرانسه به یکی دیگر از مدعیان ناکام این جام تبدیل شد. سه شیر در سال ۱۹۶۶ تنها قهرمانی خود را در ویمبلی جشن گرفت و از آن زمان تا کنون نتوانسته موفقیت چشمگیری در جام جهانی داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha