۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84967018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفیر برزیل در ایران: افزایش تعاملات تجاری با ایران را در دستور کار داریم

زنجان – ایرنا – سفیر برزیل در ایران با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی برای همکاری بین دو کشور ایران و برزیل وجود دارد، گفت: رویکرد ما پیگیری و به کارگیری این ظرفیت‌ها برای افزایش تعاملات اقتصادی و تجاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «لودمار گونسالوس آگیلارنتو» روز یکشنبه در حاشیه سفر به زنجان در نشست خبری مشترک با استاندار زنجان، افزود: از زمان ورود به ایران تلاش کرده ام سطح همکاری بین دو کشور ایران و برزیل افزایش یابد.

وی ادامه داد: تلاش ما آشنایی با ظرفیت های مختلف ایران است و حضور در زنجان نیز در این راستا انجام شد.

سفیر برزیل در ایران با بیان اینکه امیدواریم سطح و زمینه همکاری های بیشتری را در استان زنجان شناسایی کنیم، گفت: دولت ها تسهیل کننده و راهگشای همکاری های تجاری و اقتصادی هستند تا فعالان اقتصادی و تاجران مسیر فعالیت خود را با سرعت بیشتری طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که امروز بین اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی مشترک ایران و برزیل منعقد شد امیدواریم مبادلات هیات های تجاری بیشتری را بین دو کشور و همچنین بین استان زنجان و بزریل داشته باشیم.

سفیر برزیل در ایران افزود: امضای این تفاهم نامه و سند همکاری، نشان دهنده جدی بودن عزم برای افزایش تعاملات است و امیدواریم این همکاری ها هر چه بیشتر تقویت شود.

وی گفت: امیدواریم در سفر بعدی به استان زنجان میوه و ثمره این تفاهم نامه همکاری را شاهد باشیم.

استاندار زنجان نیز در این نشست خبری با ابزار امیدواری نسبت به فراهم شدن افزایش مبادلات اقتصادی بین زنجان و برزیل و به طور اعم ایران و برزیل، اظهار داشت: ما مذاکراتی در خصوص تعاملات اقتصادی میان دو طرف برگزار کرده و توان اقتصادی و سبد محصولات صنعتی و کشاورزی استان را معرفی کردیم.

محسن افشارچی به امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی زنجان و اتاق مشترک بازرگانی ایران و بزریل اشاره کرد و افزود: امیدواریم حضور سفیر برزیل در زنجان موجب اتفاقات مثبت در حجم صادرات و افزایش تعاملات اقتصادی و فرهنگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha