گذر شهری کیش در مرحله طراحی قرار گرفت

۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵
کد خبر: 84968002
گذر شهری کیش در مرحله طراحی قرار گرفت

کیش - ایرنا - معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: طراحی گذر شهری این جزیره با تمرکز بر توسعه گردشگری در دستور کار شورای معماری و شهرسازی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سعید پورزادی روز دوشنبه در جلسه شورای شهرسازی و معماری کیش اظهار کرد: طراحی گذر شهری به عنوان یکی از ایده های توسعه صنعت توریسم است که این گذر با کاربری محرک و پویای گردشگری از مقابل مرکز تجاری کیش به سمت دریا برنامه ریزی شده است.
وی افزود: طرح گذر شهری شامل فضاهای خدماتی، تجاری و غرفه هایی با قابلیت جذب گردشگر است که فضای مطلوبی فراخور نیاز، برای مخاطب ایجاد می کند.
وی اضافه کرد: همچنین به منظور اصلاحات معماری و مسائل مربوط به سیما و منظر شهری برای ایجاد هویت در نماها استفاده از مشاوران ذیصلاح و مجرب جهت ایجاد ضابطه های جدید در دستورکار این شورا است.
پورزادی افزود: ضابطه جدیدی توسط شرکت عمران، آب و خدمات تدوین شده است که بر اساس آن تمام فنس و حصارهای طرح های نیمه تمام با هدف ایجاد زیبایی بصری در معابر شهری تا سال جدید عملیاتی و ساماندهی می شود.
وی گفت: جانمایی فضاهایی برای ایجاد کافه نان ها و نانوایی هایی جدید با ضابطه و طرح های نو و توزیع پراکندگی متناسب در سطح جزیره از دیگر اولویت های شورای معماری و شهرسازی است که متقاضیان می توانند در این خصوص اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha