بارش باران از روز سه‌شنبه در کرمانشاه آغاز می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه‌های ناپایدار گفت: بارش باران از عصر فردا، سه‌شنبه این استان را فرامی‌گیرد.

«سعید قاسمی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هوای استان طی امروز تا ظهر فردا متاثر از موجی کم رطوبت، نیمه ابری بتدریج ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود که این شرایط، ممکن است بارش هایی نیز به شکل موقت و پراکنده بخصوص برای نیمه شمالی استان، در پی داشته باشد.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، موج ناپایدار دیگری از عصر فردا تا پایان هفته، جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده، ضمن افزایش نسبی دمای شبانه، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد در سطح استان خواهد شد.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: بارش ها که در ساعاتی از روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود؛ علاوه بر ارتفاعات، ممکن است در گردنه های سردسیر نیز به شکل برف مشاهده گردد.

قاسمی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای سنقر، ماهیدشت و کنگاور با هفت درجه زیر صفر سردترین و خسروی با ۲۰ درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

وی ادامه داد: در همین مدت دمای هوای کرمانشاه نیز بین پنج درجه زیر صفر تا ۱۲ درجه بالای صفر در نوسان بود.

به گزارش ایرنا، اداره‌ کل هواشناسی کرمانشاه دارای ۲۴ ایستگاه هواشناسی است که از این تعداد پنج ایستگاه (سینوبتیک) اصلی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha