۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84968353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون سیاسی استاندار گلستان: جوانان مثبت اندیش و امید به آینده داشته باشند

گنبدکاووس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بابیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی در جنگ ترکیبی و از طریق فضای مجازی و القائات نادرست به دنبال تزریق روحیه ناامیدی در بین اقشار مختلف مردم بالاخص جوانان است، تصریح کرد: جوانان باید مثبت اندیش و به آینده امیدوار باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی مهاجر عصر دوشنبه در جمع جوانان شهرستان رامیان گفت: مثبت اندیشی و نگاه امیدوارانه به آینده سبب موفقیت ما در کارها می‌شود و در مقابل منفی اندیشی که یک هیجان کاذب است، ما را از رسیدن به موفقیت باز می‌دارد.

وی افزود: جوانان با نگاه مثبت اندیشی و با کار و تلاش و مهارت آموزی می‌توانند موانع پیش رو را بردارند و نه تنها به خود و خانواده‌شان بلکه می‌توانند به توسعه و موفقیت کشور هم کمک کنند.

مهاجر با اشاره به ظرفیت‌های خوب رامیان از جمله در نوغانداری و پرورش کرم ابریشم و نیز سایت پروازی چهار فصل، اضافه کرد: این ظرفیت‌ها فرصت خوبی برای ایجاد درآمد و اشتغال است که باید از آنها با یک مدیریت صحیح و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به نحو احسن استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین با اشاره به دلائل طلاق در رامیان گفت: عدم داشتن مهارت، اعتیاد، انتخاب نادرست، مشکل اقتصادی و بیکاری سرپرست خانواده، دخالت اعضای خانواده در زندگی زوجین و تاثیرپذیری از فضای مجازی از مهمترین دلائل بوده است.

وی با تاکید بر مهارت آموزی همراه با تحصیل از سوی جوانان افزود: داشتن مدرک بدون تخصص و مهارت فایده ندارد جوانان باید مهارت‌های لازم شغلی و زندگی را هم بیاموزند.

مهاجر، موفقیت ها و دستاوردهای علمی ایران را دلیل اصلی مخالفت و دشمنی استکبار دانست و اضافه کرد: هدف نهایی از تشکیل گروهک داعش توسط آمریکا که از ۱۱۲ کشور عضو داشت، ایران بود و اگر آنها در هدف خود در سوریه و عراق موفق می‌شدند، اکنون معلوم نبود چه بر سر ایران می‌آمد.

وی ادامه داد: حضور مستشاری رزمندگان سپاه قدس ایران به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی سبب شکست داعش و خنثی شدن نقشه دشمنان شد و آنها اکنون به دنبال انتقام از ما با حمایت از اغتشاشگران و فتنه گران و نیز گروهک‌های کوموله و منافقین در حوادث اخیر بودند.

معاون سیاسی استاندار گلستان بیان داشت: دشمنان در جنگ ترکیبی امروز ولنگاری رفتاری را به جوانان ما آموزش می‌دهند درحالی که در کشور خودشان اغتشاشگری و تخریب اموال عمومی بین ۱۰ تا ۲۵ سال حبس دارد.

مهاجر گفت: متاسفانه برخی جوانان ما هم تحت القائات نادرست و غیرواقعی دشمنان برخی اقدامات تخریبی انجام دادند و هنگامی که با آنها صحبت شد اظهار بی اطلاعی و از کرده خود پشیمان شدند و نظام اسلامی هم با رافت آنها را آزاد کرد.

وی با تاکید برضرورت تکمین به قانون توسط همگان، از جوانان خواست تا به عنوان دیده بان دولت تخلفات احتمالی مدیران را گزارش کنند و یقین بدانند که دولت مردمی آیت الله رییسی با هیچ مدیری تعارف ندارد.

مهاجر قول داد که مطالبات و درخواست‌های مطرح شده توسط جوانان رامیان که بیشتر بحث توسعه و امکانات ورزشی و اشتغال بود، مورد رسیدگی قرار گیرد.

شهرستان رامیان با ۸۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha