۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84968639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم|یک گام تا بهره‌برداری از بیمارستان‌های بشرویه و خوسف

بیرجند - ایرنا - روند تکمیل ۲ بیمارستان خراسان جنوبی در شهرستان‌های بشرویه و خوسف بعد از سفر سال گذشته رئیس جمهور و اختصاص اعتبارات لازم سرعت گرفته و به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده است.

ضرورت تکمیل ۲ بیمارستان بشرویه و خوسف به عنوان طرح‌های نیمه‌تمام نوزدهم شهریور ۱۴۰۰ در سومین سفر استانی دولت سیزدهم مطرح شد و با سرعت گرفتن روند ساخت این بیمارستان‌ها در یک سال گذشته قرار است امسال وارد مرحله بهره‌برداری شوند.

کلنگ ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بشرویه ۱۱ سال پیش به زمین خورد اما مشکلات مالی و سپس شیوع کرونا تکمیل پروژه را به تعویق انداخت و حتی در مقطعی متوقف شد تا اینکه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، توسط سازمان برنامه و بودجه ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان جدید این شهرستان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ مصوب شد که ۱۰۰ درصد این اعتبار تخصیص یافت و ساختمان آن تکمیل شده است.

شهرستان خوسف نیز به عنوان سومین شهرستان پهناور خراسان جنوبی در ۳۵ کیلومتری مرکز استان هنوز بیمارستان ندارد و بعد از سفر رئیس جمهور با پیگیری استاندار و مسوولان استان برای تامین اعتبار و رفع مشکل پیمانکار، احداث بیمارستان خوسف سرعت گرفت و تاکنون به ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha