فعالیت مدارس مقطع ابتدایی ارومیه چهارشنبه غیرحضوری است

ارومیه - ایرنا - رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فعالیت مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی نواحی یک و ۲ ارومیه و مراکزآموزشی غیردولتی وابسته به آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی در نوبت صبح و عصر چهارشنبه ۲۳ آذر غیر حضوری است.

مهدی محمدپور سه‌شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای شهرستان ارومیه افزود: این تصمیم به جهت افزایش آلاینده‌ها و آلودگی هوا اتخاذ شده است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس ابتدایی اظهار کرد: آموزش در مدارس مقطع ابتدایی در روز چهارشنبه غیر حضوری و از طریق شبکه شاد دنبال می‌شود.

محمدپور ادامه داد: کلاس‌های درس در شبکه شاد دایر است و لازم است معلمان و دانش آموزان در کلاس‌های آنلاین حضور داشته باشند.

کارشناسان محیط زیست و بهداشت به خانواده‌ها توصیه می‌کنند در این شرایط هوایی از ترددهای غیر ضروری کودکان در فضاهای باز ممانعت بعمل آورند و دانش آموزان حاضر در مدارس متوسطه نیز از تردد در فضای با به مدت طولانی خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در روزهای شنبه تا سه‌شنبه هوای استان پایدار و ناسالم برای گروه‌های حساس بود که علت آلودگی اینورژن و یا همان وارونگی هوا است.

ظهر امروز آلودگی هوا در استان آذربایجان غربی بویژه شهر ارومیه با شاخص بالای ۱۰۰ گزارش شد اما مدارس به روال همیشگی دایر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha