خراسان رضوی در خدمات داوطلبانه جزء سه استان برتر کشور است

مشهد-ایرنا- سرپرست معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: این استان در مشارکت و ارائه خدمات داوطلبانه در تمامی حوزه‌های خدمتی و فعالیتی هلال احمر دارنده رتبه اول تا سوم در کشور است.

سید مسعود هدایتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بیش از ۱۱ هزار داوطلب بالای ۳۵ سال زیر مجموعه این معاونت فعالیت و به نیازمندان و مناطق محروم خدمات ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این بیش از ۳۰ هزار داوطلب زیر ۳۵ سال در حوزه معاونت جوانان و هشت هزار نجاتگر داوطلب در حوزه معاونت امداد و نجات فعالیت و ارائه خدمت می کنند.

سرپرست معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: همکاری در زمینه کمک به محرومان، اجرای طرحهای خدمت رسانی، بهداشتی، پزشکی، کمک به تحصیل دانش آموزان، تامین مایحتاج و آب از جمله زمینه‌های همکاری داوطلبان است.

هدایتی افزود:کار داوطلبی با کار جهادی در یک تراز است و اساسا کار داوطلبی به معنای پای کار آمدن مردم و عموم جامعه برای تحقق بارهای به زمین مانده جامعه بدون چشمداشت برای خدمت به خلق و رضایت خداست.

وی اضافه کرد: با کمک و مشارکت خیرین و داوطلبان طی هفته گذشته تعداد ۲۰۰ دستگاه ویلچر به مناسب روز جهانی معلولان به بانک امانات هلال احمر خراسان رضوی اهدا شد.

سرپرست معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: مردم می‌توانند تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به صورت امانی از هلال احمر به امانت بگیرند و بعد از پایان استفاده دوباره بازگردانند.

هدایتی افزود: هم اکنون۶۴۷ قلم کالای پزشکی مانند دستگاه اکسیژن ساز، تخت بیمارستانی، عصا، واکر و ویلچر در این مجموعه موجود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha