۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84970226
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کمبود نقدینگی شبکه بانکی مهاباد نیاز به تزریق مستمر پول دارد

مهاباد - ایرنا - معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: کمبود نقدینگی شبکه بانکی این شهرستان نیاز به تزریق مستمر و پیوسته پول توسط بانک‌های عامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خشایار صنعتی روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل افزود: طی هفته‌های گذشته مبالغی وجه نقد به بانک‌های سطح شهرستان تزریق شد که با توجه به نیاز و جوی روانی حاکم بر منطقه در ساعات اولیه تمام شد لذا نیاز است تزریق وجه نقد به صورت مستمر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: کمبود نقدینگی در بانک‌های شهرستان موقتی بوده و در ایام آینده با حمایت و تزریق پول به شرایط عادی باز خواهد گشت.

معاون فرماندار همچنین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری از اولویت‌های کارکنان باشد.

کمبود نقدینگی شبکه بانکی مهاباد نیاز به تزریق مستمر پول دارد

صنعتی اظهار کرد: ادارت دولتی، دستگاه‌های اجرایی و نهادها موظف هستند تهدیدها و موانع مربوط به حوزه پدافند غیرعامل را احصا و نسبت به رفع و اقدامات تامینی طی یک برنامه زمانی مناسب اقدام کنند.

وی یادآور شد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی همه ادارات و سازمان‌ها موظف به اهتمام ویژه به مقوله پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع هستند و باید در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات تمام توان خود را بکار گیرند.

در ادامه این جلسه آخرین نکات و الزامات شورای پدافند غیرعامل توسط نماینده کارگروه اجرایی پدافند غیرعامل آذربایجان غربی گزارش داده شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha