۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۳:۱۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84970749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی با امارات، بحرین و مغرب نشست دفاع سایبری برگزار کرد

تهران- ایرنا- منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، رژیم صهیونیستی به همراه امارات متحده عربی، بحرین و مغرب در فلسطین اشغالی نشستی درباره دفاع مشترک سایبری برگزار کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، رژیم صهیونیستی، امارات متحده عربی، بحرین و مغرب نشستی را برای بحث در مورد ایجاد یک پلت فرم مشترک دفاع سایبری برگزار کردند.

«گبی پورتنوی»، رئیس اداره ملی سایبری رژیم صهیونیستی، به شبکه کان گفت که این یک نشستی تاریخی است و اعلامیه ای از سوی همه طرف‌ها در مورد همکاری سایبری علیه دشمنان مشترک است.

بر اساس این گزارش، رئیس اداره ملی سایبری رژیم صهیونیستی این پروژه مشترک را «گنبد آهنین سایبری» نامیده است.

رژیم صهیونیستی و آمریکا به تازگی رزمایش سایبری مشترکی را انجام دادند. این رزمایش برای اولین بار در مرکز سایبری جورجیا واقع در ایالت جورجیا آمریکا انجام شد.این هفتمین تمرین سایبری مشترک بین دو طرف بود.

قرارداد سازش میان بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا امضا شد و این کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین‌ ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کرد.

به دنبال بحرین و امارات، کشورهای سودان و مغرب نیز با حمایت‌های ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به عادی سازی روابط میان خود و رژیم صهیونیستی اقدام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha