اجرای ۱۶۳ طرح سرمایه‌گذاری در شرق استان مازندران هدفگذاری شد

ساری - ایرنا - فرماندار شهرستان بهشهر گفت: اجرای ۱۶۳ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی، تولیدی، زیرساختی و دریایی در شرق استان مازندران هدفگذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر میرزایی پنجشنبه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرق استان مازندران در گلوگاه افزود: در یک ماه گذشته با پیگیری و درخواست های ارائه شده از سوی فرمانداری های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجموع ۳۰۰ سرمایه گذاری برای اجرای طرح های اقتصادی در شرق استان اعلام آمادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۱ غرفه معرفی توانمندی های شرق استان در این همایش به نمایش گذاشته شده که با حضور سرمایه گذاران برای اجرای طرح های توسعه ای در این بنگاه های اقتصادی هم اقدام خواهد شد.

فرماندار بهشهر با بیان این که، شرق استان مازندران بسته کاملی از اجرای طرح های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف گردشگری، صنعتی و بنادر و دریانوردی است، گفت: مسوولان اجرایی استان و شهرستان های شرق مازندران برای حضور فعالان اقتصادی در این دیار به معنای واقعی زیر پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنند.

میرزایی ادامه داد: با تحقق این فرصت های سرمایه گذاری در استان برای حداقل ۲۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم طی پنج سال اشتغالزایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیکاری یکی از چالش های اجتماعی در شرق استان است که به طور حتم با اجرای طرح های سرمایه گذاری این دغدغه کاهش خواهد یافت.

فرماندار بهشهر همراهی دستگاه های اجرایی با فعالان اقتصادی در اعطای مجوزهای سرمایه گذاری را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: تفکر جزیره‌ای در همراهی با فعالان اقتصادی معنا ندارد و همه مدیران برای افزایش سرمایه گذاری در شرق استان باید پای کار بیایند.

براساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد عالی رشد استان، همایش شناسایی و معرفی فرصت‌ها و اولویت های سرمایه‌گذاری در هفت ناحیه شامل ناحیه یک گلوگاه، بهشهر، نکا، ناحیه ۲ شامل ساری و میاندرورد، ناحیه سه شامل قایم شهر، سوادکوه، سواکوه شمالی، سیمرغ و جویبار، ناحیه چهار شامل بابل، بابلسر و فریدونکنار، ناحیه پنج شامل آمل، نور، محمودآباد، ناحیه ۶ شامل نوشهر، چالوس و کلاردشت و ناحیه هفت شامل تنکابن، عباس‌آباد، رامسر و همچنین همایش استانی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حداکثر تا پایان بهمن ماه امسال با محوریت فرمانداری های نواحی یاد شده با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی های اقتصادی استان در بخش های مختلف برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha