دشمن در جنگ اقتصادی این‌بار کاهش ارزش پول ملی را هدف قرار داده است

ساری - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این‌بار در جنگ اقتصادی کاهش ارزش پول ملی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرق مازندران در گلوگاه افزود: دشمن در سال های گذشته با اجرای جنگ ترکیبی و هدف قرار دادن اقتصاد ایران درصدد ایجاد آشوب در کشور بود اما با منویات رهبر معظم انقلاب و تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اکنون بسیاری از این توطئه ها خنثی شده است.

وی خاطر نشان کرد: تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه و ممنوعیت ورود دارو برای درمان بیماری های خاص در کشور نشات گرفته از گستاخی های پی درپی استکبار جهانی است که با عزم ملی برای خنثی سازی این توطئه ها در تلاش هستیم.

نماینده مردم شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جنگ اقتصادی دشمنان جدی است اما مسوولان ارشد کشور و استان هوشیار هستند و با برنامه ریزی اصولی به طور حتم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این گردنه هم به سلامت عبور خواهد کرد.

شریعتی افزود: یکی از راهکارهای مهمی که باعث خنثی سازی تحریم های اقتصادی دشمنان می شود، برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری است که دولت به خوبی با درک این موضوع در این مسیر در حال حرکت است.

دولت سیزدهم در مسیر رفع موانع اداری برای اجرای طرح های اقتصادی حرکت می کند

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و حمایت از بخش خصوصی باتوجه به فشارهای خارجی باید در تمام ادوار و سال ها جزو وظایف ذاتی دستگاه اجرایی باشد و دولت سیزدهم در مازندران در یکسال اخیر نشان داد که در مسیر رفع موانع اداری برای اجرای طرح های اقتصادی در استان در حال حرکت است.

نماینده مردم شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ۳۰۰ سرمایه گذار و اعلام آمادگی این عزیزان برای اجرای طرح های زیرساختی و اقتصادی در شرق استان نشان از درک درست آنان برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

شریعتی بیان کرد: ظرفیت های اقتصادی شرق استان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری بی‌نظیر است و با تعامل و همدلی که بین دستگاه های اجرایی استان وجود دارد، این اطمینان را به بخش خصوصی می دهیم که با خیال راحت می توانند در این دیار سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از ظرفیت های اقتصادی و تولیدی مازندران در سال های گذشته شکوفا نشد اما مجلس و دولت برای اجرای طرح های توسعه ای در استان با حفظ چارچوب قانونی و زیست محیطی هم قسم هستند.

به گزارش ایرنا، براساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد عالی رشد استان، همایش شناسایی و معرفی فرصت‌ها و اولویت های سرمایه‌گذاری در هفت ناحیه شامل ناحیه یک گلوگاه، بهشهر، نکا، ناحیه ۲ شامل ساری و میاندرورد، ناحیه سه شامل قایم شهر، سوادکوه، سواکوه شمالی، سیمرغ و جویبار، ناحیه چهار شامل بابل، بابلسر و فریدونکنار، ناحیه پنج شامل آمل، نور، محمودآباد، ناحیه ۶ شامل نوشهر، چالوس و کلاردشت و ناحیه هفت شامل تنکابن، عباس‌آباد، رامسر و همچنین همایش استانی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حداکثر تا پایان بهمن ماه امسال با محوریت فرمانداری های نواحی یاد شده با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی های اقتصادی استان در بخش های مختلف برگزار می‌شود.

نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری ۱۹ آبان ماه در ساری برگزار و ۱۲۳ فرصت سرمایه‌گذاری جدید برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در استان شناسایی و به فعالان اقتصادی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha