صعود فرانسه به فینال جام جهانی؛ تحقق پیش‌بینی کاربران ایرنا

تهران- ایرنا- مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طبق نتایج نظرسنجی ایرنا با برتری ۲ بر صفر فرانسه مقابل مراکش خاتمه یافت تا بدین ترتیب تکلیف تیم‌های حاضر در دو بازی رده‌بندی و فینال مشخص شود.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ که در قطر در حال برگزاری است؛ از ۲۰ نوامبر(۲۹ آبان) آغاز و قرار است تا ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر ۱۴۰۱) ادامه داشته باشد. این اولین مسابقات جام جهانی است که یک کشور عرب میزبان آن است و همچنین پس از جام جهانی ۲۰۰۲، دومین بار است که جام جهانی در قاره آسیا برگزار می‌شود. در این تورنمنت بین المللی ۳۲ تیم ملی فوتبال از سراسر جهان در آن شرکت کردند.

در این نظرسنجی ایرنا که از ابتدا تا پایان روز (چهارشنبه) ۲۳ آذر برگزار شد، در مجموع ۲۱۱۸ نفر شرکت کردند.

در دیدار روز گذشته دومین بازی از مرحله نیمه نهایی جام جهانی بود، مطابق پیش‌بینی ۶۱.۴ درصدی مخاطبان ایرنا، فرانسه توانست ۲ بر صفر مراکش را شکست دهد و وارد مرحله فینال شود.

صعود فرانسه به فینال؛ تحقق پیش‌بینی کاربران ایرنا

با توجه به پیروزی ۳ بر صفر آرژانتین مقابل کرواسی در دیگر بازی این مرحله، تیم‌های مراکش و کرواسی ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۲۶ آذر ماه دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.
همچنین فینال این دوره از مسابقات ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه ۲۷ آذر ماه میان فرانسه و آرژانتین در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha