مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه سیدالشهدا: دولت سیزدهم معتقد به اصول انقلاب است

شهرری_ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی مبتنی بر اصول انقلاب است گفت: عضویت ایران در سازمان های بین المللی از این اصول سر چشمه می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت‌الاسلام والمسلمین صمد بهرامی پنجشنبه در مراسم دوره تربیت و تعالی گروه های نقش آفرین در بسیج، اظهارداشت: امروز ایران اسلامی عضو سازمان شانگهای شده و نتایج این مهم در آینده خودش را نشان خواهد داد و دولت سیزدهم این کار را کرده ، چرا چون اعتقاد به اصول دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران افزود: این دولت جدا از دولتی است که اعلام کرده بود من با تمام توان و قدرتم سند بیست سی را در ایران اجرا خواهم کرد.

وی درباره اقتدار دفاعی ایران گفت: بر اساس گزارش خود آمریکایی ها ، ایران از دسترس این کشور خارج شده ،اگر یک رزمایش در خلیج فارس انجام می گیرد، وقتی به آمریکا می گویند از منطقه خارج شوید بدون چون و چرا از منطقه خارج می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه سیدالشهدا :دولت سیزدهم معتقد به اصول انقلاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین صمد بهرامی در ادامه درباره فروش نفت ایران تصریح کرد : حزب الله لبنان از ایران نفت و سوخت خریداری می کند و اعلام می کند از بندری که نفتکش بارگیری می شود تا بندری که پهلو می‌گیرد جغرافیای ماست و برای اولین بار کشتی های نفتی ایران بدون اسکورت در بنادر سوریه پهلو می‌گیرند این نشانه قدرت ایران در منطقه است .

وی با بیان اینکه قدرت نفوذ ایران در منطقه ما فوق تصور بیگانگان است افزود: پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا در منطقه خلیج فارس سرنگون می شود، بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، عین السد زده می‌شود و با افتخار هم اعلام می‌کنیم، برخی کشورها اعلام کردند خیلی شجاعت داشتید که گفتید ما زدیم،این قدرت دفاعی ایران است.

مراسم دوره تربیت و تعالی گروه های نقش آفرین در بسیج که در سالن اجتماعات جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران برگزار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha