مستندسازان برای جوایز جشنواره شانزدهم لحظه شماری می‌کنند+فیلم

تهران- ایرنا- امروز آخرین روز برگزاری جشنواره شانزدهم سینما حقیقت است؛ مستندسازانی که در این دوره از رویداد بین‌المللی با فیلم‌های خود عرض اندام کرده‌اند برای معرفی برترین‌ها لحظه شماری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، در آیین پایانی جشنواره فردا - جمعه ۲۵ آذر ماه - برندگان بخش‌های ملی و بین‌المللی و نیز جایزه شهید آوینی مشخص می‌شوند.

در این چند روز که هوای تهران خیلی آلوده بود پردیس سینمایی ملت به عنوان خانه جشنواره حقیقت میزبان چهره‌های مختلفی از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی بود که به آنجا رفته و بازدیدی داشتند.

در پردیس ملت، نشست‌های مختلفی با موضوع‌های گوناگون و با حضور چهره‌های متنوع برگزار شد.

یکی از این نشست‌ها که به بهانه اکران زومرهای ایرانی برگزار شد نشست نسل دیجیتال و چالش‌های پیش رو بود که با حضور بیژن عبدالکریمی و محمدرضا باطنی برگزار شد.

مستندسازان در بخش‌های مختلف از جمله ملی، بین‌الملل و شهید آوینی که هر کدام شامل آثار بلند، نیمه بلند و کوتاه بود حدود ۸۰ اثر را به نمایش گذاشتند که بیشتر آثار در نوع خود جنجالی بودند و نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را به همراه داشت.

از جمله این آثار می‌توان به پاییز پنجاه سالگی، عملیات دماوند، آنجلینا و برای پس از مرگم اشاره کرد که آخرین در مورد زندگی مرحوم علی صفایی حائری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha