۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84971583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان بر لزوم شفاف بودن فعالیت موسسه های خیریه تاکید کرد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: فعالیت موسسه های خیریه باید نظم و نظام مشخصی داشته باشد و اگر این مهم تحقق پیدا کند، از ورود افرادی که دنبال کارهای عام المنفعه نیستند به این وادی جلوگیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز جمعه در نشست شورای مشارکت های مردمی بهزیستی استان کردستان اظهار کرد: تجمیع بخش بزرگی از نهادها و موسسه های خیریه در جهت ایجاد هماهنگی و افزایش خدمت رسانی به محرومین و اقشار نیازمند در استان ضروری است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی کارهای خیریه افزایش مشارکت های مردمی را به دنبال دارد، افزود: تجمیع نهادهای خیریه و ایجاد هماهنگی میان آنها باعث ارائه خدمت عادلانه و یکسان میان نیازمندان می‌شود و از برخورداری بیشتر عده‌ای از کمک‌های مردمی جلوگیری می‌کند.

استاندار کردستان یادآور شد: مردم کردستان بسیار مهربان و نوع دوست هستند و علیرغم درآمد کم نسبت به میانگین کشوری به امور خداپسندانه توجه ویژه دارند و ما باید تسهیل کننده این مسیر برای آنان باشیم.

زارعی کوشا ادامه داد: علاوه بر تامین معیشت و رفع دغدغه اقتصادی اقشار محروم، ایجاد فضای شاد برای مردم در این شرایط مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha