۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 84971713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه پردیس: سازمان ملل قربانی اهداف آمریکا شده‌است

پردیس - ایرنا - امام جمعه شهر پردیس با اشاره به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: منشور سازمان ملل متحد قربانی اهداف شیطانی آمریکا شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس افزود: در ادامه جنگ ترکیبی علیه ملت ایران، ایالات متحده روز چهارشنبه ۲۳ آذر پیش‌نویس قطعنامه‌ای را در شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل مبنی بر لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن به رأی گذاشت و تصویب شد.

حسینی ادامه داد: این جلسه در حالی توسط بانیان اصلی آن یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه برگزار شد که خود به‌عنوان بزرگ‌ترین ناقضان حقوق زنان در دنیا شناخته می‌شوند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی پرچمدار حقوق واقعی زنان است و با استفاده از فرهنگ چند هزار ساله غنی ایرانی و آموزه‌های متعالی اسلام، از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی حمایت از کرامت ذاتی زنان و نیل به عدالت جنسیتی را جزو اولویت‌های خود قرار داده و به طور خاص از حقوق زنان و کودکان حمایت کرده است.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: آمارهای درخشان از حضور و مشارکت زنان جمهوری اسلامی در سطوح مختلف اداری و مدیریتی، آموزش عالی و مشاغل مختلف دلالت از حمایت عملی دولت از زنان دارد.

وی گفت: توانمندسازی اقتصادی زنان روستائی، پوشش بیمه زنان خانه‌دار، کاهش آمار بیسوادی زنان، افزایش درصد پزشکان متخصص زن به ۴۰ درصد، افزایش ورودی دختران به دانشگاه‌های کشور و عضویت هیأت علمی و فعالیت یکهزار و ۱۲۱ زن قاضی در کشور اقدامات کوچکی از پیشرفت دختران و زنان جمهوری اسلامی است.

حسینی اظهار داشت: این اقدام خبیثانه دشمنان با نهادهای حقوق بشری کاملاً مغایرت دارد.

راهبرد رژیم صهیونیستی در اغتشاشات کشور شکست خورد

حسینی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در راهبرد برنامه مرگ با هزار خنجر و هزار زخم اغتشاشات اخیر جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

خطیب جمعه پردیس یادآور شد: طبق راهبرد صهیونیست‌ها، باید به‌قدری به مردم ایران فشار وارد شود که آنها در ۲ جبهه وارد مخاصمه و جنگ شوند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha