۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۰:۰۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84971943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده یمنی: تجاوزگری تنها با بمباران عربستان و امارات پایان خواهد یافت

تهران- ایرنا- «یحیی المهدی» رئیس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس شورای یمن گفت که تجاوز به صنعا تنها با بمباران عربستان و امارات پایان خواهد یافت.

به گزارش ایرنا از المسیره، یحیی المهدی جمعه شب افزود: تنها با نیروی کوبنده و بمباران اهداف راهبردی در عمق عربستان سعودی و امارات متحده عربی تجاوز به یمن خاتمه پیدا خواهد کرد.

فاطمه محمد یکی دیگر از نمایندگان مجلس شورای یمن نیز گفت که پارلمان و مجلس شورا به دولت و نیروهای مسلح اجازه حمله به همه اهداف در کشورهای متجاوز و کشورهایی که یمن را محاصره کردند، داده‌اند.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که خبرگزاری یمنی "سبا" از حمله موشکی ائتلاف متجاوز عربستان به منطقه مرزی "الظاهر" در استان صعده یمن واقع در شمال این کشور خبر داد.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.

این کشورها پس از ۷ سال تجاوز به یمن و کشتار هزاران نفر و تخریب زیرساخت‌های این کشور نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه به دنبال ضربات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن به عمق خاک آن‌ها مجبور به پذیرش آتش بس شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha